۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

تحقیق و تفحص مجلس از صدرا

یك نماینده مجلس گفت: بنادر كشور در حال حاضر با مشكلاتی از قبیل اختلاف در تعیین تعرفه، فقدان امكانات لازم جهت تردد كشتی‌ها و مسائل محلی مواجه هستند.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۴۸۶۵۱
تحقیق و تفحص مجلس از صدرامنصور آرامی عضو فراكسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی در گفتگوی اختصاصی با مانا در این زمینه گفت: طی جلسات مختلفی كه در فراكسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی برگزار شد به این نتیجه رسیدیم كه طرح بازدید مستمر نمایندگان از بنادر كشور باید ادامه یابد. به همین جهت بازدید نمایندگان از بنادر كشور آغاز و بررسی‌های انجام شده بیانگر آن است كه بنادر كشور در حال حاضر با مشكلات عدیده‌ای مواجه است.
وی در ادامه پیرامون راهكار مجلس شورای اسلامی برای بر طرف كردن این مشكلات یادآور شد: مسلماً راهكار مجلس برای رفع این مشكلات تأكید بر استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود است كه با ارائه طرح‌های عقلایی به تسهیل كار کمک كند.
وی اظهار امیدواری كرد هر چه زودتر، تحریم‌ها لغو شود اگر چه معتقدیم همیشه در شرایط سخت عملكردها بیشتر به نتایج مطلوب رسیده است.
تحقیق و تفحص از صدرا
آرامی تحقیق و تفحص مجلس از صدرا به منظور حل مشكلات این شركت را ضروری عنوان كرده و گفت: شركت صنعتی دریایی ایران (صدرا) كه با هدف ساخت و تعمیر كشتی تأسیس شده با توجه به فعالیت‌های محدود در منطقه پارس‌جنوبی در حال حاضر، با مشكلات زیادی از جمله بلاتكلیفی در واگذاری مواجه است.
در این ارتباط فراكسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی جلساتی را با مدیران ایدرو، مسئولان صدرا و نهادهای مرتبط در مجلس شورای اسلامی تشكیل داد و مكاتباتی هم با دفتر رئیس‌جمهوری درباره این موضوع انجام داد. در پایان به این نتیجه رسیدیم كه باید از این شركت در همه بخش‌های اداری، مالی، مدیران و تجاری، تحقیق و تفحصص صورت گیرد تا مشخص شود مشكل اصلی صدرا چیست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار