۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
مدیرکل گمرک بندرگناوه :

صادرات کالا از گناوه 110 درصد افزایش یافت

مدیرکل گمرک بندرگناوه گفت: 12 هزار و 434 تن کالا ازطریق گمرک بندر گناوه وارد کشور شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 110 درصد افزایش دارد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۴۸۶۴۷
صادرات کالا از گناوه 110 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مانا ،منصور بازیار صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گمرک بندر گناوه جایگاه ویژه‌ای در واردات و صادرات کالا دارد گفت: درسه ماه نخست امسال دوهزار و 228 تن کالا به ارزش 416 هزار و 775 دلار از طریق این بندر به خارج از کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.
وی با بیان اینکه صادرات کالا از بندر گناوه نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد گفت: عمده کالاهای صادراتی که به کشورهای حوزه خلیج فارس صادرشده شامل سبزی و صیفی جات، اشیای سفالی و سرامیکی، انواع صنایع دستی، گچ و سنگ گچ، مجسمه و مصنوعات فلزی است.
مدیرگمرک شهرستان گناوه از افزایش 495 درصدی درآمد گمرک گناوه خبرداد و گفت: درآمد گمرک این بندر با توجه به حجم صادرات و واردات سه ماه نخست امسال بیش از 500 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 495 درصد افزایش داشته است.
بازیاراز افزایش وزن 110 درصدی واردات کالا از بندرگناوه خبرداد و گفت: 12 هزار و 434 تن کالا ازطریق گمرک بندر گناوه وارد کشور شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 110 درصد افزایش دارد.
وی با بیان اینکه کالاهای وارداتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 110 درصد و از حیث ارزش 116 درصد رشد دارد افزود: گمرک بندر گناوه در بین گمرکات استان بوشهر مقام سوم را در بخش واردات کالا به خود اختصاص داده است.
مدیرکل گمرک گناوه با بیان اینکه شغل بیش از 70 درصد از مردم شهرستان گناوه به دریا وابسته است گفت: هم اینک بیش از 20 کشتی کانتینربر بزرگ در کنار صدها موتورلنج تجاری در خط تجارت دریایی این بندر فعال هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار