۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴

تحقق توسعه گردشگری در نوار ساحلی شرق خزر

پیشرفت پروژه گردشگری بین المللی در سواحل بندر ترکمن، توسعه گردشگری در نوار ساحلی شمال شرق دریای خزر را به دنبال خواهد داشت.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۴۸۶۴۱
تحقق توسعه گردشگری در نوار ساحلی شرق خزر

به گزارش مانا، مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری سازمان، ضمن دیدار با «احمد یونال» سرمایه گذار و مدیر پروژه بین المللی گردشگری کشور ترکیه که به زودی با مشارکت بخش خصوصی کشور در بندر ترکمن کلنگ زده خواهد شد؛ گفت: سرمایه به لحظه ها تحقق دارد و نباید در استفاده از آن زمان را از دست داد؛ لذا سازمان میراث فرهنگی همواره از تحقق پروژه هایی اینچنین حمایت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه اجرای پروژه عظیم گردشگری در بندر ترکمن استان گلستان، گامی مهم در راستای تحقق اهداف دولت به شمار می آید؛ گفت: مکان یابی این طرح با دارا بودن همه ظرفیت های طبیعی همچون دریا، ساحل و جنگل با هوشیاری کامل انتخاب شده است و بی شک رونق و توسعه گردشگری در نوار ساحلی شمال شرق دریای خزر را به دنبال خواهد داشت.
رحمانی موحد که پیش از این از محل پروژه گردشگری بندر ترکمن دیدن کرده بود؛ سرعت فعالیت بخش خصوصی کشور ترکیه را قابل قبول خواند و آینده درخشانی را برای پروژه موجود متصور شد.
گفتنی است «احمد یونال» سرمایه گذار و مدیر پروژه بین المللی گردشگری کشور ترکیه نیز در ادامه به تشریح اجزای تشکیل دهنده طرح مذکور شامل تاسیسات گردشگری، مراکز اقامتی، تفریحی و آموزش هوایی در قالب مجموعی ای کامل در ساحل بندر ترکمن جهت جذب گردشگران و توسعه گردشگری منطقه پرداخت.
همچنین در این دیدار شریک ایرانی پروژه نیز حضور داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار