۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵

کارگروه دریایی برنامه ششم توسعه تشکیل شد

نخستین جلسه کارگروه دریایی برنامه ششم توسعه به همت شورای عالی صنایع دریایی کشور در وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۴۸۶۲۸
کارگروه دریایی برنامه ششم توسعه تشکیل شدبه گزارش مانا کارگروه دریایی تدوین برنامه ششم توسعه در بخش دریا به همت دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور شکل گرفت و نخستین جلسه این کارگروه یکشنبه 22 تیرماه سال 1393 برگزار شد.
این کارگروه با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان و آمایش سرزمین و با حضور جمع کثیری از مدیران صنایع دریایی تشکیل شد.
در ابتدای این جلسه گزارشی از سوی دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور با هدف بررسی واقع بینانه وضعیت فعلی کشور در صنایع و امور دریایی ارائه شد که اطلاعات جامعی از گام های پیش روی نهادهای دریایی در این حوزه را ارائه کرد و مورد تائید و توجه حاضران در جلسه قرار گرفت.
همچنین در پایان این جلسه نظام های اجتماعی و فرهنگی، فنی و اقتصادی، توسعه منطقه ای دریایی ، محیط زیست ، مباحث مدیریتی و حاکمیتی دریایی به فعالان دریایی متخصص به منظور برگزاری جلسه های کمیته های فرعی واگذار شد.
ضمنا مقرر شد جلسه بعدی به محض اتمام ماه مبارک رمضان و در اولین فرصت تشکیل شود و حاضران در جلسه نظرات خود را در خصوص پیش نویس ارائه شده در جلسه به صورت مکتوب برای دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور ارسال کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار