۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

تخلیه نخستین کشتی حامل بنزین در بندر امام

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)گفت: عملیات پهلودهی و تخلیه کشتی های حامل بنزین با رعایت استانداردهای عملیاتی برای نخستین بار در بندر امام خمینی(ره) با موفقیت انجام گرفت.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۸۶۰۸
تخلیه نخستین کشتی حامل بنزین در بندر امام
به گزارش مانا سعداله عبداللهی اظهار کرد: محموله بنزین جزو کالاهایی است که عملیات تخلیه و بارگیری آن مستلزم تأمین زیر ساخت ها و تجهیزات مناسب و ایمن بوده و بهره گیری از خطوط لوله و مخازن شناور با تکنولوژی مدرن و روز آمد و نیز بکار گیری ماشین آلات و تجهیزات حفاظتی و ایمنی با استانداردهای بین المللی، لازمه ی انجام موفقیت آمیز و بدون مخاطره عملیات مذکور است.
وی با اشاره به اینکه زیرساخت ها، مخازن و تجهیزات ذکر شده با سرمایه گذاری مستقیم بخش خصوصی در مجتمع بندری امام خمینی (ره) احداث شده است یاد آورشد: در اوایل هفته جاری عملیات پهلودهی کشتی «مموزین» حامل 11هزارتن محموله بنزین ترانزیتی و حمل زمینی آن به مقصد بازارهای هدف ترانزیتی با موفقیت انجام شد.
عبداللهی سرمایه گذاری های انجام شده در احداث پایانه های مخازن نفتی در بندر امام خمینی (ره) را زمینه ساز توسعه فعالیت های تجاری در زمینه ترانزیت سوخت و فرآورده های نفتی به بازارهای هدف ترانزیتی دانست و ابراز امیدواری کرد طی هفته ها و ماه های آتی، تعداد دیگری از پایانه های تخصصی مذکور به بهره برداری برسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار