۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

نصب و راه اندازی دستگاه پالایش آب توازن کشتی به پرشیا هرمز واگذار شد

دستگاه پالایش آب توازن کشتی های اقیانوس پیما که یکی از الزامات سازمان جهانی دریانوردی است برای نخستین بار از ابتدای سال آینده توسط شرکت پرشیا هرمز نصب و راه اندازی می شود.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۴۸۶۰۷
نصب و راه اندازی دستگاه پالایش آب توازن کشتی به پرشیا هرمز  واگذار شد
مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیاهرمز در گفتگو با مانا ضمن اعلام این مطلب گفت:این طرح بر اساس توافق به عمل آمده میان شرکت پرشیا هرمز با شرکت های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به اجرا در می آید.
مهندس حمید جمالی جمال آباد گفت: این توافق اولیه پس از یک سال و نیم بررسی و مطالعه به نتیجه رسیده و دانش فنی و تجربه میدانی لازم برای اجرای این پروژه در شرکت پرشیا هرمز وجود دارد.
وی در ادامه افزود: با موافقت با سازنده این دستگاه ها، قرار است نمایندگی نصب و راه اندازی دستگاه آب توازن کشتی در منطقه خلیج فارس به پرشیا هرمز واگذار شود.
مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیاهرمز تصریح کرد: این پروژه بسیار بزرگ و مهم که از ابتدای سال آینده نصب و راه اندازی می شود از نظر ایجاد درآمد، انتقال تکنولوژی و ارتقاء جایگاه پرشیا هرمز در منطقه نقش اساسی دارد.
وی در ادامه یادآور شد: پرشیا هرمز در حال تجهیز کارگاه های خود برای این کار است ضمن اینکه این کار زیر نظر نماینده سازنده اصلی دستگاه انجام خواهد شد.
مهندس جمالی در ادامه تاکید کرد: نصب این دستگاه قرار است در زمان تعمیرات ادواری کشتی ها انجام  شود و مدت زمان نصب نیز حدوداً سه هفته به طول خواهد انجامید.
مدیر عامل شرکت تعمیرات پرشیا هرمزافزود: پرشیا هرمز آمادگی کامل دارد تا با هر یک از مالکان شناورها و شرکت های کشتیرانی در داخل کشور در زمینه نصب این دستگاه ها همکاری کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار