۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

راه اندازی کلوپ ورزشهای دریایی در گلستان

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از راه اندازی کلوپ ورزش های دریایی در شهرستانهای ساحلی استان خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۴۸۵۶۳
راه اندازی کلوپ ورزشهای دریایی در گلستان

قربان عباسی،مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان به خبرنگار مانا گفت: استان گلستان با دارا بودن شهرستانهای ساحلی نوکنده،بندر ترکمن و گز از قابلیت زیادی در بخش گردشگری دریایی برخوردار است.
وی با اشاره به حضور گردشگران فراوان به استان گلستان،از ساخت تاسیسات گردشگری توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در سالهای اخیر در طول سواحل استان خبر داد.
این مقام مسئول در استان گلستان،یادآور شد:همچنین استان گلستان از پتانسیل بالایی برای ایجاد انواع ورزشهای آبی برخوردار است .
وی گفت:در صورت راه اندازی ورزشهای آبی در استان،بدون شک با استقبال زیادی از سوی گردشگران روبه رو خواهد شد.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان،تصریح کرد:در این راستا،تاکنون سه سرمایه گذار بخش خصوصی جهت راه اندازی کلوپ ورزشهای آّبی به اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مراجعه کرده اند.
وی عنوان کرد:طرح این سرمایه گذاران در کارگروه گردشگری استان مطرح و مورد موافقت نهایی اعضای کارگروه قرار گرفته است.
به گفته این مقام مسئول در استان گلستان ، موافقت اصولی برای راه اندازی کلوپ ورزشهای آبی برای این سرمایه گذاران صادر شده است.
عباسی،یادآور شد:در حال حاضر این سرمایه گذاران به دنبال تحویل عرصه مورد نیاز برای راه اندازی کلوپ دریایی هستند.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان،خاطرنشان کرد: بر اساس طرح اعلام شده از سوی سرمایه گذاران،در این کلوپهای دریایی انواع ورزشهای آبی از جمله جت اسکی و غواصی ایجاد خواهد شد.
به گفته وی، این کلوپهای دریایی به انواع امکانات استاندارد و به روز دنیا برای انجام ورزشهای آبی تجهیز خواهند شد.
عباسی تصریح کرد:سال آینده شاهد راه اندازی این کلوپ ورزشهای دریایی در شهرستانهای ساحلی استان خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار