۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

ارائه خدمات گردشگری دریایی در هتلهای کیش

رییس جامعه هتلداران کیش از ارائه خدمات گردشگری دریایی در تمام هتلهای جزیره خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۴۸۵۴۱
ارائه خدمات گردشگری دریایی در هتلهای کیش

مسیح الله صفا در گفتگو با خبرنگار مانا تصریح کرد: جزیره کیش به عنوان مهمترین قطب گردشگری کشور در طول سال میزبان تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی است.
وی توریسم دریایی را پررنگ ترین بخش گردشگری جزیره عنوان کرد و گفت: کیش با دارا بودن سواحل زیبای مرجانی چشم هر بیننده ای را محسور می کند.
صفا ادامه داد: طی سال های گذشته از سوی سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه گذاری بخش خصوصی، امکانات گردشگری در جزیره با سرعت توسعه یافته است.
وی به وجود تعداد زیادی کلوپ دریایی در کیش اشاره کرد و گفت: در این کلوپ ها انواع خدمات گردشگری دریایی و ورزش های آبی به گردشگران ارائه می شود.
رئیس جامعه هتلداران کیش همچنین به برگزاری تورهای گشت دریایی در اطراف جزیره اشاره کرد و یادآور شد: این خدمات نیز توسط کلوپ های دریایی و یا برخی دفاتر خدمات مسافرتی در جزیره ارائه می شود.
وی ادامه داد: در این میان هتلهای جزیره نقش بسیار مهمی در رونق هر چه بیشتر گردشگری جزیره کیش ایفا می کنند.
به گفته صفا، هتلهای جزیره علاوه بر ارائه بهترین سرویس در زمینه پذیرایی و اقامت، سایر خدمات لازم از جمله خدمات گردشگری دریایی را به مسافران خود ارائه می دهند.
این مقام مسئول در جامعه هتلدارن جزیره کیش عنوان کرد: قیمت خدمات گردشگری به صورت جداگانه از خدمات پذیرایی و اقامت محاسبه می شود.
رئیس جامعه هتلداران جزیره کیش،اظهار داشت: هم اکنون 51 هتل در جزیره کیش فعال هستند که از این میان تعداد 9 هتل فقط به مسافران خارجی که برای تغییر روادید از کشورهای حاشیه خلیج فارس به کیش سفر می کنند، خدمات می دهند.
صفا ادامه داد: مکان های اقامتی جزیره کیش با 12 هزار و 500 تخت و بیش از چهار هزار اتاق در طول سال آماده پذیرایی از گردشگران هستند.
وی با اشاه به اینکه در ایام تابستان جامعه هتلدارن کیش فعال خواهد بود و بر عملکرد تمام هتل های جزیره به صورت روزانه نظارت کامل خواهد داشت، اظهار داشت: علاوه بر این معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد نیز بر عملکرد این هتلها نظارت می کند.
به گفته وی، مسافران می توانند در صورت عدم رضایت از هر گونه خدمات هتل ها از جمله اقامت، غذا،ترانسفر، بهداشت و ... از آن هتل به جامعه هتلداران جزیره و یا سازمان منطقه آزاد کیش شکایت کنند و مطمئن باشند به شکایت آنها در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار