۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

سرمایه به همراه فرهنگ موجب تحول چابهار خواهد شد

اگر تمامی سازوکارهای جذب سرمایه را مدیریت کنیم و ساختار برنامه و بودجه را از دولتی به خصوصی تبدیل کنیم با ورود سرمایه گذاران، سرمایه به همراه فرهنگ باعث تحول منطقه آزاد چابهار خواهد شد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۴۸۵۳۲
سرمایه به همراه فرهنگ موجب تحول چابهار خواهد شد

به گزارش خبرنگار مانا؛ مدیر برنامه و بودجه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد در بازدید از منطقه آزاد چابهار باز خوانی ماموریت ها در مسایل فنی، اقتصادی و اجتماعی را از ضروریات دانست و گفت: باید معیار های محلی و منطقه ای را داشته باشیم و از انحراف غیر معقول فاصله گرفته چرا که این انحراف از نداشتن دیتا و تجربه و محصول اتفاق می افتد و باید بر آورد خطا را کم کنیم تا توسعه منطقه و کشور شکل بگیرد.
حسین مختاری افزود: سازماندهی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها موجود منطقه آزاد چابهار می تواند چشم انداز را تعریف و توسعه منطقه را سرعت بخشد.
وی ارتباط ریلی به شبکه سراسری را از اولویت ها دانست و خاطرنشان کرد: در تحقق اهداف سازمانی در سرزمین اصلی باید به روز شد تا زودتر به اهداف فرا منطقه ای دست یافت.
مختاری، حفظ و افزایش مزیت سرمایه گذاری، بهره وری، شفاف سازی، الگوسازی، انعطاف پذیری و نظارت را از جمله راهبردها و راهکارهای تدوین بودجه در سال 93 عنوان کرد و گفت: در بحث سرمایه گذاری استقبال از سرمایه گذاران در حال شکل گیری است و می توانیم در مورد زیر ساخت ها برنامه ریزی مدون داشته باشیم تابتوانیم در جذب سرمایه و ایجاد فرصت های مطلوب برای سرمایه گذاران قدم های مثبتی برداریم.
مدیر برنامه ریزی بودجه و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور در این جلسه که با حضور معاونین و مدیران منطقه آزاد چابهار برگزار شد تصریح کرد: اگر تمامی سازوکارهای جذب سرمایه را مدیریت کنیم و ساختار برنامه و بودجه را از دولتی به خصوصی تبدیل کنیم با ورود سرمایه گذاران، سرمایه به همراه فرهنگ باعث تحول منطقه خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار