۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

اجرای پروژه اسكله كنگان با جدیت دنبال می شود/دستور بررسی طرح كنگان توسط وزارت نفت

نماینده مردم كنگان در مجلس شورای اسلامی گفت : اخیرا دستور بررسی و مطالعه طرح های ارسالی پروژه كنگان از سوی وزارت نفت صادر شده و با جدیت به دنبال اجرایی شدن این پروژه عظیم هستیم .
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۸۵۲۷
اجرای پروژه اسكله كنگان با جدیت دنبال می شود/دستور بررسی طرح كنگان توسط وزارت نفت
موسی احمدی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به تعیین شركت عمران ساحل به عنوان پیمانكار این پروژه بیان داشت : كلنگ سكوی كنگان در سال 91 توسط استاندار ، فرماندار و نماینده كنگان به زمین خورد ، اما متاسفانه این كار بعد از تغییر دولت به دست فراموشی سپرده شد .
وی با تاكید بر مكاتباتی كه فرماندار ، نماینده كنگان در مجلس شورای اسلامی و نماینده شورای اسلامی شهرستان با معاون اول رییس جمهور و وزیر نفت داشتند ، افزود : اخیرا دستور بررسی و مطالعه طرح های ارسالی ما از سوی مجموعه وزارت نفت صادر شده و با جدیت به دنبال اجرایی شدن این پروژه عظیم هستیم .
نماینده مردم كنگان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد : این طرح درآمدزا و تجاری در زندگی مردم منطقه اثرگذار است و تقریبا تمام مشكلات را كه از ناحیه نفت و گاز بر مردم تحمیل می شود جبران می كند .
احمدی با تاكید بر اینكه شهرستان كنگان یكی از شهرستانهای بزرگ استان بوشهر است و دارای ظرفیت های بالای تجاری و صیادی است خاطر نشان كرد : متاسفانه در حال حاضر با توقف پروژه كنگان لنج ها و قایق های صیادی ، نیاز تجار و صیادان را برآورده نمی كنند اما اخیرا مجوزهایی مبنی بر واردات بعضی از كالاهای حجیم خانواده ، لاستیك و حتی خودرو گرفته شده كه در مرحله مقدماتی است .
وی در پایان با اشاره به نزدیكی مسیر كنگان به قطر ، بحرین وكشورهای حاشیه خلیج فارس تصریح كرد : امیدواریم بتوانیم با انجام این پروژه ارتباط موثری به منظور توسعه تجارت با این كشورها داشته باشیم .
ارسال نظرات
آخرین اخبار