۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

راه اندازی خط کشتیرانی بین عمان و قشم

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه استان هرمزگان گفت:: پس از هماهنگی مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت عمانی، خط کشتیرانی بین بندر خصب و جزیره قشم به صورت دو بار در هفته راه اندازی خواهد شد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۴۸۵۱۸
راه اندازی خط کشتیرانی بین عمان و قشم به گزارش خبرنگار مانا ، سعید شعبان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: راه اندازی خط کشتیرانی بین عمان و قشم به عنوان یکی از اهداف مهم سازمان منطقه آزاد در دستور کار این نمایندگی قرار گرفته است.
وی افزود: پس از هماهنگی مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت عمانی، خط کشتیرانی بین بندر خصب و جزیره قشم به صورت دو بار در هفته راه اندازی خواهد شد.
شعبان با اشاره به اهمیت راه اندازی این خط بین بندر خصب و قشم، تصریح کرد: فعال شدن این خط کشتیرانی نقش مهمی در کاهش قاچاق کالا در این منطقه خواهد داشت.
وی اظهارامیدواری کرد: با توجه به نگاه ویژه سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم برای تقویت فعالیت های اقتصادی قانونی در این منطقه و در آینده ای نزدیک قرارداد ایجاد این خط کشتیرانی بین کشور عمان و سازمان منطقه آزاد قشم منعقد گردد.
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه استان هرمزگان گفت: منطقه آزاد قشم به عنوان بزرگترین جزیره در خلیج فارس مهمترین و بزرگترین بنگاه اقتصادی، بین مناطق آزاد کشور است.
شعبان افزود: منطقه آزاد قشم با دارا بودن پتانسیل های مهم در حوزه صنعت و تجارت، از ظرفیت بالای فعالیت های اقتصادی برخوردار است.
وی با اشاره به برنامه های مختلف نمایندگی وزارت امور خارجه در قشم ادامه داد: برای تقویت فعالیت های اقتصادی در این منطقه و ارتقای سطح بازرگانی کشورهای مختلف در قشم، همواره آماده همکاری با مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم هستیم.
این مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه آزاد قشم و استان هرمزگان از ساماندهی اسکان اتباع خارجی در منطقه آزاد قشم با هماهنگی و تعامل مسئولان در این شهرستان خبر داد.
وی اظهار داشت: ساماندهی و اسکان اتباع خارجی در قشم نقش مهمی در تقویت حوزه جذب سرمایه گذاری در این منطقه خواهد داشت و امیدواریم با این اقدام، از ظرفیت فعالان خارجی در قشم نیز استفاده بهینه شود.
شعبان در پایان هدف از ساماندهی اتباع خارجی در قشم را فراهم کردن هر چه بهتر بستر جذب سرمایه گذاری در این منطقه برشمرد و اظهار امیدواری کرد با این اقدامات شاهد تحولی عظیم در حوزه سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم باشیم.
برچسب ها: خطوط کشتیرانی
ارسال نظرات

نظرات کاربران

علیرضا مکین ناصری Iran (Islamic Republic of) ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
0
0
حرکت بسیار عالی و سنجیده و معقولی میباشد و اینجانب بعنوان مدیر عامل شرکت نمایندگی کشتیرانی دریای مواج قشم آماده هرگونه همکاری با آن سازمان محترم میباشم لطفا جهت اطلاعات بیشتر از وبسایت اینشرکت بازدید فرمائید. www.qhmshp.com
حسن انداوه Iran (Islamic Republic of) ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
0
0
بسیار میمون و مبارک است به امید پیشرفت و موفقیت هر چه بیشتر سازمان منطقه قشم و همچنین در جهت رفاه مردم هرمزگان
آخرین اخبار