۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

الحاق به منطقه آزاد قشم توسعه هرمز را فراهم می سازد

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با موافقت با لایحه الحاق جزیره هرمز به محدوده منطقه آزاد قشم می‌توانیم فرصت ها و مزیت های قانونی در اختیار مردم هرمز قرار دهیم.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۸۵۱۳
الحاق به منطقه آزاد قشم توسعه هرمز را فراهم می سازدبه گزارش مانا، ابوالقاسم جراره در موافقت با لایحه الحاق جزیره هرمز به محدوده منطقه آزاد قشم صبح امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی که طرح الحاق جزیره هرمز به منطقه ازاد را در دستور کار داشت، گفت: شهرهرمز 13 شهید به انقلاب تقدیم کرده و همیشه مردم پرتلاش این منطقه در توسعه و آبادانی ایران به سهم خود نقش داشته اند بنابراین با موافقت با لایحه مذکور می‌توان زمینه استفاده از ذخایر معدنی این منطقه منحصر به فرد را فراهم کرد.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ایران گفت: از لحاظ تاریخی و گردشگری منطقه هرمز منطقه ویژه ای است به طور مثال خاک های رنگی و کوه های نمکی این منطقه می تواند هر ساله گردشگران فراوانی را جذب این منطقه کند این درحالی است که هرمز به مرکز استان نزدیک بوده و مشکلاتی مانند نبود شبکه سراسری برق در این منطقه وجود ندارد.
جراره یادآور شد: با موافقت با لایحه الحاق جزیره هرمز به محدوده منطقه آزاد قشم می‌توانیم فرصت ها و مزیت های قانونی در اختیار مردم هرمز قرار دهیم تا این منطقه به یک قطب اقتصادی دیگر در کشور تبدیل شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار