۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

آغاز ساخت اسکله سوختی در بندر انزلی

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان از آغاز ساخت اسکله سوختی در بندر انزلی خبر داد و گفت: این اسکله ظرفیت پذیرش کشتی‌های 13 هزار تنی را دارد.
نویسنده: فاطمه ثابت
کد خبر: ۴۸۴۹۹
آغاز ساخت اسکله سوختی در بندر انزلی
فرهاد منتصر کوهساری در گفتگو با خبرنگار مانا در گیلان با اشاره به آغاز ساخت اسکله سوختی در بندر انزلی افزود: ساخت اسکله سوختی در بندر انزلی در حال اجرا است.
وی میزان سرمایه گذاری اسکله سوختی را 55 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اسکله برای کشتی های با سایز بزرگ  و 13 هزار تن کالای عمومی در حال ساخت  است .
مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان درباره نقش و اهمیت احداث اسکله سوختی گفت: این اسکله در سرعت و دقت در امر تخلیه وبارگیری سریع کالا و رونق اشتغال گیلان نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.
وی میزان پیشرفت فیزیکی اسکله سوختی بندر انزلی را 30 درصد عنوان کرد و افزود: نخستین اسکله سوختی بندر انزلی یک سال دیگر به بهره برداری می رسد.
 منتصر کوهساری، با بیان اینکه بندر انزلی نقش مهمی در تسهیل تبادل کالای تجاری در منطقه دارد، خاطرنشان کرد: بندر انزلی نزدیک‌ترین  بندر به ذخایر نفت و گازی دریای خزر است.
وی اجرای طرح توسعه بندر انزلی را در اعتلای جایگاه این  بندر تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: ساخت اسکله سوختی در راستای اجرای طرح توسعه بندر انزلی  در حال انجام است.
 این مسئول ، وجود منطقه  آزاد و برخورداری از زیرساخت های مناسب را از ویژگی های بندر انزلی ذکر کرد و گفت: بندر انزلی با راه اندازی پنج پست اسکله به تسهیل در کالای تجاری کمک قابل توجهی می کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار