۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
عصر فردا صورت می گیرد:

افتتاح هتل 5 ستاره در کیش

هتل پنج ستاره "ایران" عصر فردا به عنوان پنجاه و یکمین هتل جزیره کیش مورد بهره برداری قرار می گیرد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۴۸۴۶۴
افتتاح هتل 5 ستاره در کیش

مسیح الله صفا، رئیس جامعه هتلداران کیش در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: هم اکنون 50 هتل در جزیره کیش فعال هستند که از این میان تعداد 9 هتل فقط به مسافران خارجی که برای تغییر روادید از کشورهای حاشیه خلیج فارس به کیش سفر می کنند، خدمات می دهند.
وی ادامه داد: 40 هتل نیز با هشت هزار و 700 تخت به مسافرانی ایرانی سرویس می دهند که تمام این هتل ها برای ایام نوروز و ارائه بهترین سرویس خود را مهیا کرده اند.
رئیس جامعه هتلداران جزیره کیش در ادامه از افتتاح یک هتل جدید در جزیره خبر داد و اظهار داشت: این هتل با نام "ایران " با سرمایه گذاری صددرصدی بخش خصوصی احداث شده است.
وی با بیان اینکه مراسم بهره برداری از این هتل عصر فردا برگزار می شود یادآور شد: بر اساس اعلام سرمایه گذار بخش خصوصی، هتل ایران از فردا آماده پذیرایی و خدمات رسانی به مسافران است.
این مقام مسئول در جامعه هتلداران کیش، عنوان کرد: بر اساس کارشناسی های انجام شده، درجه این هتل پنج ستاره تعیین شده است.
صفا ادامه داد: با بهره بردای از این هتل تعداد تختهای مکانهای اقامتی جزیره به 12 هزار و 500 تخت و بیش از چهار هزار اتاق خواهد رسید.
صفا با تاکید بر کیفیت بالای اماکن اقامتی جزیره کیش ،یادآور شد: طی بازرسی هایی که طی سال توسط اعضای جامعه هتلداران کیش از هتلها به عمل می آید، در صورتی که هتلها مشکلی داشته باشند و در زمان مقرر نسبت به رفع آن اقدام نکنند؛ درجه هتل از آن گرفته خواهد شد.
وی، اظهار داشت:در نهایت اگر روند عدم رفع مشکل دیده شده در هتل توسط مدیریت هتل ادامه داشته باشد، هتل تعطیل و اجازه فعالیت از آن گرفته خواهد شد.
صفا با اشاره به اینکه هتل "سورنیت مریم" نیز ابتدای سال جدید به بهره بردای رسید تصریح کرد: این هتل مدت دو سال برای بازسازی و تعمیر تعطیل بود و با بهره برداری مجدد از آن و پیوستن آن به هتلهای جزیره، تعداد تخت های هتل های کیش به 9 هزار تخت رسید.
رئیس جامعه هتلداران کیش، یادآور شد: هم اکنون یکی از هتلهای جزیره به دلیل انجام فعالیت های مرمتی و نوسازی تعطیل است.
وی در پایان از افتتاح هتل "پارمیدا" در آینده نزدیک خبر داد و گفت: درجه کیفیت این هتل نیز پنج ستاره خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار