۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

ارزیابی طرح های سالم سازی دریا در نوار ساحلی گیلان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان گفت: طرح های سالم سازی دریا در 300 کیلومتر نوار ساحلی گیلان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
نویسنده: فاطمه ثابت
کد خبر: ۴۸۴۳۱
ارزیابی طرح های سالم سازی دریا در نوار ساحلی گیلانمحمد احمدی‌پور در گفتگو با خبرنگار مانا در گیلان با اشاره به اینکه بازرسی های سواحل گیلان به صورت مستمر ادامه دارد، افزود: طرح های سالم سازی دریا در 300 کیلومتر نوار ساحلی استان گیلان مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه امسال نگاه ویژه ای به سواحل گیلان انجام شده است، تصریح کرد: هدف از این بازرسی ها پیگیری چگونگی فعالیت اجرای طرح های سالم سازی، نوع خدمات، ساخت و سازها و رضایتمندی گردشگران است.
این مسئول سواحل گیلان را هر ساله پذیرای خیل زیاد مسافران دانست و گفت: با پیگیری هایی که در حال انجام است به سمت ایده آل های مورد نظر در بهره‌مندی از سواحل استان پیش می رویم.
وی ظرفیت گیلان برای توسعه اقتصادی را بالا خواند و خاطرنشان کرد: فرصتی خوبی برای استفاده از طرح های سالم سازی و سواحل پیش بینی شده است.
احمدی پور از توسعه زیرساخت های لازم برای اجرای طرح سالم سازی دریا و سواحل در استان خبر داد و افزود: اقداماتی در این زمینه در چند فاز اجرایی می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار