۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

جسد ناخدا لنج باری جاسک پیدا شد

جسد یکی دیگر مفقودشدگان لنج باری جاسک در حوالی این شهرستان پیدا شد تا شمار جان باختگان این حادثه به دو تن برسد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۸۳۸۳
جسد ناخدا لنج باری جاسک پیدا شدعلی سالاری، فرماندار جاسک دراین ارتباط به خبرنگار مانا گفت: تاکنون دو جسد ازهفت سرنشین مفقودشده پیدا شده است.
وی با اشاره به اینکه جسد یکی دیگراز سرنشینان نیز عصر روز گذشته پیدا شده است، افزود: جسدی که دقایقی قبل از آب گرفته شده، مربوط به ناخدای این لنج باری بوده است.
فرماندار جاسک همچنین بیان کرد: تاکنون سه نفر از 10خدمه این لنج باری نجات یافته و همچنین جسد دو نفر نیز از آب گرفته شده است.
رییس ستاد بحران شهرستان جاسک خاطرنشان کرد: درحال حاضر جستجو برای یافتن 5سرنشین مفقود شده این لنج باری توسط نیروهای مردمی، نیروهای نیروی دریایی سپاه و همچنین مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان ادامه دارد.
به گزارش مانا، یک فروند لنج باری که از بندرجاسک به سمت مسقط در کشور عمان درحال حرکت بود، روز یکشنبه دچار حادثه و غرق می شود و بدنبال آن 10سرنشین این لنج باری که فردوس نام داشته در دریا سرگردان می شوند.
دو نفر از سرنشینان توسط یک فروند کشتی یونانی که از آن محل در حال عبور بوده از آب گرفته می شوند و بدین ترتیب پس از گذشت حدود 20ساعت، خبر غرق شدگی اعلام می شود.
درحال حاضر نیز جستجو برای یافتن 5سرنشین دیگر این لنج ادامه دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار