۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

کتاب دانستنیهای دریایی جهان چاپ می شود

کتاب دانستنیهای دریایی جهان که مولف آن یک کارشناس ارشد امور دریایی و بندری بزرگترین بندر تجاری ایران است، نیمه دوم سال جاری به چاپ می رسد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۸۳۷۱
کتاب دانستنیهای دریایی جهان چاپ می شودبهزاد الصفی، نویسنده این کتاب تخصصی دریایی دراین خصوص به خبرنگار مانا گفت: این کتاب با هدف آشنا شدن جامعه، با مباحث بندری و دریایی آماده چاپ شده است.
وی با اشاره با اینکه بیش از چهارهزار قطعه عکس دراین کتاب گردآوری شده است، تصریح کرد: این تصاویر دریایی از سراسر جهان در 50قسمت گردآوری شده و به چاپ خواهد رسید.
الصفی ادامه داد: کشتیرانی، ورزش های دریایی، بندر داری، گردشگری دریایی، شگفتی ها، سازه های دریایی، شیلات، و غیره ازجمله بخش های این کتاب است که کنار هرعکس به دو زبان فارسی و انگلیسی توضیحی در مورد هر عکس نوشته شده است.
این کارشناس امور دریایی با اظهار اینکه هرکدام از این تصاویر می تواند نمونه ایرانی نیز داشته باشد، گفت: تهیه عکس های این کتاب از 15سال قبل شروع شده و نیمه دوم سال جاری به چاپ خواهد رسید.
وی که تا پیش از این چهارعنوان کتاب دیگر نیز در حوزه بندری و دریایی به چاپ رسانده است، اضافه کرد: دراین کتاب آخرین فناوری های روز دنیا گنجانده شده و ممکن است جرقه هایی در ذهن مسوولان کشور ایجاد کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار