۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

راه اندازی خط کشتیرانی چین به بندرگناوه

خط کشتیرانی چین به بندرگناوه راه اندازی شد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۸۳۵۵
راه اندازی خط کشتیرانی چین به بندرگناوه به گزارش مانا فرماندار گناوه در افتتاح این مراسم گفت: این شهرستان مستعد توسعه بیشتر و تبدیل به یکی از فعال ترین بنادر تجاری منطقه است که با اتمام طرح توسعه اسکله، زمینه پهلوگیری کشتی های بزرگ تجاری دراین بندر فراهم خواهد شد.
عبدالنبی یوسفی با بیان این که توسعه تجارت دریایی نیازمند مشارکت بخش خصوصی است، از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری دراین بندر تجاری دعوت کرد.
وی با قدردانی از مدیران شرکت تعاونی بندرسازان برای راه اندازی این خط کانتینری چین ـ بندرگناوه گفت: ورود بنادر به صنعت کانتینری، ضرورت تداوم تجارت دریایی است.
معاون اداره بندر و دریانوردی شهرستان گناوه نیز گفت: با توجه به شرایط فراهم شده، برنامه های بزرگی برای توسعه تجارت دریایی و حضور کشتی های کانتینری بزرگ تر دراسکله بندر گناوه درنظر گرفته شده است.
اسماعیلی پور افزود: توسعه و تسهیل تجارت بازرگانان با کشورهای دیگر از مهمترین اهداف و برنامه های اداره بندر و دریانوردی شهرستان گناوه است.
درپایان این مراسم محموله کانتینری که از چین در دبی تخلیه و از دبی به بندر گناوه ترانشیپ شده بود دراسکله بندر گناوه تخلیه شد.
بندر گناوه از بنادرفعال تجاری استان بوشهر است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار