۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱

ورود کشتی اسیدکاری به آب های کشور

کشتی اسیدکاری که با تلاش متخصصان ایرانی و مشاوره کارشناسان خارجی طراحی شد، حداکثر تا یک ماه آینده وارد آب های سرزمینی می شود.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۸۳۲۸
ورود کشتی اسیدکاری به آب های کشوربه گزارش مانا رئیس هیأت مدیره گروه انرژی دانا از ورود یک فروند کشتی اسید کاری ایرانی به آب های کشور تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: با ورود این کشتی ملکی، امکان ارائه خدمات اسیدکاری و سیمان کاری به چاه های نفت و گاز ایران در منطقه خلیج فارس فراهم می شود.
محمد ایروانی افزود: عملا شرکت های ایرانی قابلیت ارائه چنین خدماتی را به تنهایی دارا هستند؛ اما با ورود این کشتی انجام این عملیات آسان می شود.
وی از افزایش ناوگان حفاری گروه انرژی دانا در سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، افزوده شدن ١٠ دستگاه حفاری خشکی در برنامه این گروه است که این دستگاه ها با توان های مختلف به مرور زمان وارد کشور می شود.
رئیس هیأت مدیره گروه انرژی دانا افزود: هم اکنون از سه دستگاه حفاری خشکی انرژی دانا، یک دستگاه در موقعیت آزادگان شمالی و ٢ دستگاه در موقعیت اکتشافی مرزی با کارفرمایی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، مشغول انجام عملیات حفاری هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار