۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲

برگزاری تورهای دریایی در آبهای بندرعباس

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان از برپایی تورهای دریایی در بندرعباس طی ایام تابستان خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۴۸۳۲۴
برگزاری تورهای دریایی در آبهای بندرعباس

عباس نوروزی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: توریسم دریایی یکی از بخشهای گردشگری هرمزگان محسوب می شود به طوری که هم اکنون جزایر این استان به عنوان یکی از مهمترین قطب های گردشگری کشور مطرح هستند.
به گفته وی، جزایر و آبهای نیلگون خلیج فارس همواره برای گردشگران داخلی و خارجی از جذابیت فوق العاده ای برخوردار بوده است.
وی گفت: گردشگری در استان هرمزگان تنها به فصول سرد سال محدود نمی شود بلکه در تابستان نیز گردشگرانی به هرمزگان و جزایر آن سفر می کنند اما تعداد آنها به مراتب کمتر از پاییز و زمستان است.
این مقام مسئول در استان هرمزگان تاکید کرد: در ایام تابستان نیز همچون سایر فصول سال، تورهای دریایی در آبهای بندرعباس برگزار می شود.
وی عنوان کرد: همه روزه گردشگران می توانند با استفاده از شناورهای گردشگری از مقصد بندرعباس به جزایر هرمز، کیش و قشم سفر کنند.
مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان یادآور شد: همچنین شناورهای گردشگری در طول سواحل بندرعباس به گردشگران خدمات می دهند.
به گفته نوروزی، تمام شناورهای مسافربری فعال در استان دارای استانداردهای لازم بوده و زیرنظر اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان فعالیت می کنند.
نوروزی با اشاره به اینکه بیشترین میزان برگزاری تورهای دریایی به ایام نوروز اختصاص داردخاطرنشان کرد: البته در ایام نوروز تعداد شناورهای ویژه تورهای دریایی افزایش می یابد.
وی، یادآور شد: بر اساس آمار اخذ شده حدود یک سوم گردشگرانی که در ایام نوروز به استان هرمزگان وارد می شوند از سفرهای دریایی نیز استفاده می کنند.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، تصریح کرد: همچنین در ایام نوروز امسال از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یک راهنمای گردشگری در شناورهای مسافری مستقر شده بود که رضایت مسافران را به همراه داشت.
این مقام مسئول در استان هرمزگان اظهار امیدواری کرد: در آینده ای نه چندان دور بیش از پیش شاهد رونق چشمگیر گردشگری دریایی در استان هرمزگان باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار