۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

بازدید مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از چابهار

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه چند تن از مدیران استان از طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کرد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۴۸۲۹۶
بازدید مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از چابهار

به گزارش خبرنگار مانا؛ عباس شعری مقدم در این سفر ضمن بازدید از روند توسعه بندر شهید بهشتی چابهار اظهار داشت: هدف از سفر ما به بندر چابهار طبق خواسته های مقام معظم رهبری ، ریاست محترم جمهور و وزیر نفت آقای زنگنه مبنی بر ایجاد یک منطقه ویژه اقتصادی در ایرانشهر و آشنایی با منطقه و از طرفی بررسی امکانات صادراتی خصوصا در بخش دریایی و بندری و نحوه پیشرفت بخشهای مختلف صنعت پتروشیمی در بخشهای مختلف و در حال اجرا در منطقه آزاد است .
شعری مقدم مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مورد نحوه توسعه و برنامه ریزی های این شرکت در منطقه گفت: دولت اجازه توسعه و مداخله در این بخشهای توسعه ای را ندارد زیرا دولت فقط موظف است زیر ساختها ، انگیزه برای سرمایه گذاری و از طرفی معرفی محصولات و فرآیندهایی که بازگشت اقتصادی دارند را بر عهده بگیرد .
وی در جواب سوالی مبنی بر سهام دار شدن مردم منطقه در این بخشها افزود: ما صندوقهای توسعه صنعت پتروشیمی را احداث کرده ایم وبزودی در آن بانکها ،مردم عادی وسایر بخشها می توانند مشارکت داشته باشند .
وی برای شتاب بیشتر توسعه بندر فعال سازی صنایع پایین دستی را پیشنهاد کرد و تصریح کرد: در نظر داریم هر چه سریعتر نسبت به فعال شدن صنایع پایین دستی جهت فعال سازی این بندر کمک کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار