۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

ساماندهی تاسیسات گردشگری نوار ساحلی گلستان

در راستای رونق صنعت گردشگری و رضایتمندی هرچه بیشتر گردشگران، تاسیسات گردشگری و پروژه های عمرانی گردشگری در استان گلستان،ساماندهی شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۴۸۲۳۸
ساماندهی تاسیسات گردشگری نوار ساحلی گلستان به گزارش مانا مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اظهار داشت: با توجه به پتانسیل های موجود در این استان و در راستای توسعه و رونق اقتصادی این استان، برنامه ریزی جهت پیش برد صنعت گردشگری از ضروریات است.
قربان عباسی خاطرنشان کرد: سواحل دریای خزردر بندرگز با احداث سرویس بهداشتی و محوطه سازی با اعتبار مصوب و تخصیص یافته هزار و 150 میلیون ریال و همچنین نواحی دریای خزر در نوکنده نیز با محوطه سازی وموزاییک فرش با اعتبار مصوب و تخصیص یافته 200 میلیون ریال از پروژه های عمرانی است که ساماندهی شده اند.
عباسی درادامه از ساماندهی نواحی دریای خزر در بندرترکمن و آشوراده با احداث آلاچیق و سکو با اعتبار مصوب و تخصیص یافته هزار میلیون ریال خبر داد.
وی تصریح کرد: آماده سازی مجموعه گردشگری زیارت در شهرستان گرگان با احداث ساختمان چند منظوره ، سرویس بهداشتی ومحوطه سازی و راه دسترسی با اعتبار پنج هزار میلیون ریال به اجرا درآمده که 500 میلیون ریال تخصیص یافته و مبلغ 245 میلیون ریال نیز هزینه شده است.
وی در ادمه به احداث زیرساخت های مذهبی وطبیعت گردی دراستان اشاره داشت و گفت: احداث راه دسترسی، محوطه سازی و ساختمان چند منظوره در سطح استان با اعتبار مصوب سه هزار میلیون ریال که مبلغ 400 میلیون ریال آن تخصیص یافته ، از دیگر پروژه هایی است که به اجرا درآمده است.
عباسی در ادامه با اشاره به قابلیت های جذب گردشگر در این استان، افزود: فعال کردن چرخه صنعت گردشگری با توجه به آسیب شناسی دقیق و با تعامل های لازم جهت رفع موانع و مشکلات مربوطه لزوم رونق این صنعت است و باید با دیدگاه های مثبت و برنامه ریزی دقیق به پیگیری این مهم پرداخته شود.
وی بر ساماندهی تاسیسات گردشگری و پروژه های عمرانی گردشگری تاکید و تصریح کرد: با تعامل و همکاری و تلاش جهت رونق تاسیسات گردشگری و بررسی موانع و مشکلات موجود، می توان نسبت به افزایش ورود مسافر کمک کرد.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان همچنین ادامه داد: دراین راستا پروژه های عمرانی درسطح استان به اجرا درآمده و درحال تکمیل است.
وی در پایان ضمن اشاره به اینکه اجرای پروژه های عمرانی گردشگری وساماندهی این تاسیسات درسطح استان از اقدامات ضروری این اداره است، اظهار امیدواری کرد : با این اقدامات بتوان خدمات مطلوب وشایسته ای را به مسافران ارائه داد و رضایتمندی لازم را ایجاد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار