۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

نیازمند تجهیزات سطحی و زیرسطحی متعدد هستیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی نیاز به امکانات و تجهیزات جدید سطحی و زیرسطحی و امکانات آموزشی جهت آموزش افسران برای اقیانوس پیمایی دارد که بتواند فعالیت های گسترده خود را پیش ببرد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۸۲۰۸
نیازمند تجهیزات سطحی و زیرسطحی متعدد هستیمبه گزارش مانا، دریادار دکتر حبیب ا... سیاری در دیدار با معاون علمی فناوری رییس جمهور با اشاره به اینکه نیروی دریایی تفاوت عمده ای با سایر ارگانها دارد، گفت: نیروی دریایی برای آبادسازی ملی و ایجاد کار و استقرار جمعیت در سواحل مکران و همچنین حضور و تامین امنیت اقتصادی و تجاری در دریاهای آزاد، نیاز به تجهیزات زیادی دارد و باید حمایت شود.
وی افزود: نیروی دریایی نیاز به امکانات و تجهیزات جدید سطحی و زیرسطحی و امکانات آموزشی جهت آموزش افسران برای اقیانوس پیمایی دارد که بتواند فعالیت های گسترده خود را پیش ببرد.
سیاری اظهار داشت: ما هر چه بخواهیم در دریاهای آزاد جلوتر برویم باید ناوشکن و رزم ناوهای سنگین تری داشته باشیم و امکانات ساخت چنین ناوهایی را در داخل کشور داریم ولی نیاز به حمایت دولت است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان با بیان اینکه اگر در عرصه دریایی غفلت کنیم از غافله عقب خواهیم ماند، گفت: کشورهایی خودنمایی می کنند که در آبهای آزاد خود را ثابت کنند و انشاا.. با حمایت دولت ما نیز بتوانیم حضور خود را در آبهای آزاد گسترش دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار