۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

امکان حضور بیشتر مسئولان در همایش فردا

علت انتخاب پایتخت به منظور برگزاری همایش ارگان های دریایی این است که مسئولان اجرایی بیشتری را برای آشنایی با مشکلات حوزه دریا دعوت کنیم.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۴۸۱۹۷
 امکان حضور بیشتر مسئولان در همایش فردا دبیر اجرایی بیست و دومین همایش ارگان ها ی دریایی در گفتگو با مانا در این زمینه افزود: این همایش بنا بود در خرمشهر و توسط دانشگاه علوم دریایی خرمشهر اواخر اردیبهشت ماه برگزار شود منتهی به دلیل اینكه مایل بودیم این همایش با روز جهانی دریانورد هم‌زمان باشد و به دلیل گرمای زیاد مناطق جنوب كشور تصمیم بر این شد همایش در تهران برگزار شود و به جای دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی میزبان این همایش شد.
دکتر وحید چگینی در ادامه افزود: شاید به این طریق بتوانیم تعداد بسیاری از مسئولان كشور را به همایش دعوت كنیم علاوه بر آن در فرصت باقی مانده هماهنگی لازم را برای بر پایی هر چه بهتر این همایش داشته باشیم.
چگینی گفت: با توجه به برگزاری همایش در تهران امیدواریم این همایش موفقیت‌آمیز باشد به هر حال تمام ارگان‌های دریایی مشاركت می‌كنند و همه تلاش می‌كنند حضور پیدا كنند به هر حال در مورد موفقیت‌آمیز بودن این همایش بسیار خوشبین هستیم.
دبیر اجرایی این همایش با بیان اینکه در گذشته به علت اینكه مكان همایش در استان‌های دیگر بوده امكان حضور تمام مسئولان وجود نداشت تصریح کرد: علاوه بر این بحث درباره موضوعاتی كه انتخاب شده بسیار ضرورت دارد و به خصوص در محور چهارم همایش كه به نقش علوم و فنون دریایی و شیلات در توسعه دریایی كشور تأكید شده است.
وی در ادامه گفت: این موضوع بحث جدیدی در همایش است و نشان‌دهنده اهمیتی است كه ارگان‌های دریایی برای علم و فناوری قائل هستند و معتقدند كه توسعه علم و فناوری در كشور در حوزه دریا می‌تواند به توسعه و پیشرفت همه ارگان‌های دریایی كمك كند و در نتیجه به پیشرفت بخش اقتصادی و اجتماعی كشور منجر شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار