۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

پیام مدیرعامل كشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به دریانوردان

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل كشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت روز جهانی دریانورد ضمن تبریك این روز، تلاش جامعه دریانوردی در عرصه حمل‌ونقل دریایی را ستود.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۴۶۱۵۳
پیام مدیرعامل كشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به دریانوردان
به گزارش مانا متن پیام به شرح زیر است:
روز جهانی دریانورد فرصت مغتنمی است تا بار دیگر به تجلیل از انسان‌هایی بپردازیم كه از جان و آسایش خود مایه می‌گذارند تا چرخ عظیم صنعت حمل‌ونقل دریایی به حركت دائمی خویش ادامه دهد.
همگان به خوبی می‌دانند كه صنعت حمل‌ونقل دریایی كشور سال‌هاست در برابر تحریم‌های متنوع و فراگیر قرار دارد كه سمت‌وسوی بیشتر آنها بر صنعت كشتیرانی متمركز شده است اما به لطف الهی، تلاش، همدلی، دلسوزی و خدمات دریانوردان عزیز در جهت خنثی كردن تحریم‌های تحمیلی، توانمندی ناوگان ملی دریایی بار دیگر به اثبات رسید و گروه كشتیرانی همچنان نقش استراتژیك خود را در عرصه حمل‌ونقل دریایی ایفا می‌كند.
در این راستا روز جهانی دریانورد بهانه‌ای است تا از جامعه دریانوردی كشور كه با تلاش، همت و صبوری به جهانیان ثابت كردند كه ایران اسلامی شایستگی ایستادن در بالاترین قله جهان را دارد، تجلیل و قدردانی در خور جایگاه و منزلت رفیع آنان به عمل آید.
این جانب بر خود لازم می‌دانم تا روز چهارم تیر ماه مطابق با 25 ژوئن را به كلیه دریانوردان زحمتكش و غیرتمند این مرز و بوم به ویژه كادر دریایی گروه كشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تبریك عرض كرده و از خداوند متعال برای تمامی آنان و خانواده‌های محترمشان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت نمایم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار