۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

برگزاری نشست بنادرها با دانشگاه دریانوردی چابهار

نشست مشترک سازمان بنادر و دریانوردی با دانشگاه دریانوردی چابهار با هدف گسترش همکاری کارآفرینی مولد دو نهاد برگزار شد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۴۶۱۳۹
برگزاری نشست بنادرها با دانشگاه دریانوردی چابهار
به گزارش خبرنگار مانا؛ در این نشست رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار رابطه دانشگاه و صنعت را یک ضرورت دانست و افزود: مقدمه پیشرفت و توسعه کشور از دانشگاه هاست و برای دستیابی به این موضوع تشکیل چنین جلساتی بسیار کارگشاست .
بهزاد مهر از مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی به لحاظ نهادینه کردن تفکر دانشگاهی در بخش دریا تشکر کرد و اظهار داشت: این تفکر باعث تقویت نیروی انسانی محرک می شود و این پویایی صنعت را به تحرک وا می دارد .
وی بر هدفمندی و کار آفرینی دو نهاد تاکید کرد و اظهار کرد:ما آمادگی کامل جهت همکاری در مباحث دریا با سازمان بنادر و دریانوردی را داریم .
در ادامه سیاوش رضوانی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از همکاری دو نهاد استقبال کرد و گفت: نگاه کلان سازمان بنادر یک نگاه همکاری است فقط باید این همکاری جهت داده شود.
رضوانی تصریح کرد : ادامه این همکاری باید طی فرایندی تعریف شده باشد تا کارها به خوبی پیش رود .
در این نشست اساتید با ارائه نقطه نظرات و پیشنهاداتی در حوزههای مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، کارآفرینی و بازاریابی ارتباط موثر میان دانشگاه و بخش تولید را لازمه پیشرفت عنوان کردند.همچنین امضای تفاهم نامه، تشکیل اتاق فکر،تامین منابع طرحهای پژوهشی و حرکت به سوی برنامه های کوتاه و بلند مدت از جمله مباحث مطرح شده دو طرف در این جلسه بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار