۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

تکمیل پروژه های بندری با مدیریت منابع مالی

با مدیریت بهینه منابع مالی پروژه های جامع بنادر ایران بزودی تکمیل خواهد شد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۶۱۲۷
تکمیل پروژه های بندری با مدیریت منابع مالیمعاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی در گفتگو با مانا با بیان این اینکه مدیریت منابع مالی نه در سازمان بنادر بلکه در کل کشور می بایست رعایت شود گفت : چنانچه منابع مالی به درستی به سمت پروژه های الویت دار هدایت شود می توانیم در یک زمان مناسب پروژه های جامع بنادر ایران را به اتمام برسانیم.
هادی حق شناس با اشاره به ابلاغیه اصل 44 قانون اساسی و همچنین ابلاغیه اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: تمامی این موارد تاکید بر این دارد سهم مردم در اقتصاد بیشتر و سهم دولت در این زمینه کمتر بشود چرا که با توانمندی که هم اینک بخش خصوصی در کشور بدست آورده است می توانیم بستری فراهم کنیم تا تکمیل تمامی تجهیزات غیر استراتژیک شامل محوطه ها ، باراندازها ، انبارها به بخش خصوصی سپرده شود.
وی تاکید کرد : با این اقدام، سازمان بنادرودریانوردی نیز به سمت تجهیز اسکله ها و موج شکن ها و به عبارت کلی تر تکمیل زیرساختهای بندری بنادر ایران خواهد پرداخت.
به گفته وی درحال حاضر برای تکمیل پروژه های نیمه کاره و در دست اقدام سازمان بنادر، در بنادر شهید رجایی، شهید بهشتی ، امیرآباد ، انزلی ، نوشهر و بندر امام خمینی معادل چهار تا پنج هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز است تا این پروژه های تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار