۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

بررسی راهکارهای حفاظت از پارک ملی دریاچه ارومیه

کمیته بررسی مشکلات دریاچه ارومیه با هدف حفاظت بیشتر از پارک ملی این دریاچه تشکیل شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۴۶۱۰۱
بررسی راهکارهای حفاظت از پارک ملی دریاچه ارومیه
به گزارش مانا،کمیته بررسی مشکلات دریاچه ارومیه اولین جلسه خود را با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی و جمعی از معاونین وروسای ادارات و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی برگزار کرد.
در اولین جلسه اعضای کمیته بررسی مشکلات دریاچه ارومیه در خصوص وضعیت کنونی پارک ملی دریاچه ارومیه و بیان چالش ها وارائه راهکارها و تدوین برنامه جامع در خصوص مدیریت بهینه پارک ملی دریاچه ارومیه بحث و تبادل نظر شد.
حسن عباس نژاد، مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با بیان جدیت کامل این اداره کل در مورد بحث دریاچه ارومیه به شرح اهداف کمیته تشکیل شده پرداخت و همکاری بیشتر اعضای کمیته بررسی مشکلات دریاچه ارومیه را در خصوص ارائه پیشنهادات و راهکارها خواستار شد.
بحث در خصوص هماهنگی بیشتر بین واحدهای اداره کل به منظور حفاظت بیشتر از پارک ملی دریاچه ارومیه و همچنین اعلام عناوین طرح های مصوب مطالعاتی،حفاظتی در رابطه با پارک ملی دریاچه ارومیه از مسائل دیگر مطرح شده در این جلسه بود.
در انتها، اولین جلسه کمیته بررسی مشکلات دریاچه ارومیه با تصویب چند مصوبه و اعلام زمان دومین جلسه کمیته در هفته آینده، خاتمه یافت.
کمیته بررسی مشکلات دریاچه ارومیه در خرداد ماه سال 93 با هدف پیگیری بیشتر مسائل مربوط به پارک ملی دریاچه ارومیه و همفکری معاونت ها و ادارات اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در خصوص ارائه پیشنهادات و راهکارها جهت حفاظت بیشتر از این پارک ملی با ارزش کشور در اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی تشکیل شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار