۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲

تعمیرات اساسی جک آپ های پیشرفته در ایزوایکو

مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران از شروع مطالعات طراحی و مهندسی ساخت انواع جک آپ ها و سازه های عظیم دریایی در این مجتمع خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۵۱۰۰
تعمیرات اساسی جک آپ های پیشرفته در ایزوایکو
به گزارش مانا حمید رضائیان اصل گفت: در حال حاضر یکی از فعالیتهای مهم این شرکت علاوه بر ساخت و تعمیر شناورها،سکوها و سازه های نفتی و گازی،تعمیرات اساسی جک آپ های مختلف و پیشرفته فعال در خلیج فارس است.
وی افزود: در حال حاضر دو جک آپ پیشرفته سینا یک متعلق به شرکت ملی حفاری ایران و مستر دریلر متعلق به شرکت مپنا جهت اورهال در حوضچه های این مجتمع پهلو گرفته اند.
وی با اشاره به اینکه ایزوایکو تنها شرکت بدون رقیب در تعمیر جک آپ(سکوی حفاری) در کشور است، افزود: مهمترین دستاورد شکسته شدن انحصار تعمیر جک آپ ها،جلوگیری از خروج ارز از کشور،ارتقاء توان فنی مهندسی و قرار گرفتن ایزوایکو در کنار تعداد اندک دارندگان این فن آوری در دنیاست.
رضائیان از شروع مطالعات طراحی و مهندسی ساخت انواع جک آپ ها و سازه های عظیم دریایی در این مجتمع خبر داد و گفت: بدون تردید اولین قدم ساخت هر تجهیز و سازه ی بزرگ دریایی و شناورهای کانتینربر و غیره،مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران را در ابعاد بین المللی مطرح ساخته است.
رضائیان از پیگیری مذاکرات با کارفرمایان عراقی جهت ساخت چندین شناور در کلاسهای مختلف خبر داد و اظهار داشت برای اولین بار این مجموعه توانست چهار فروند شناور را 60 روز زودتر از موعد مقرر در قرارداد،تحویل مشتری دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار