۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

قاچاق سوخت نیازمند طرح و برنامه جامع است

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان مبارزه قاطع با قاچاق سوخت در استان را نیازمند هماهنگی و نظارت بیشتر دستگاه های مسئول دانست.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۵۰۹۹
قاچاق سوخت نیازمند طرح و برنامه جامع استبه گزارش مانا از هرمزگان، دكتر جاسم جادری در دومین نشست كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان هرمزگان با تاكید بر لزوم هماهنگی و وحدت رویه تمامی نهادهای مسئول در امر مبارزه با قاچاق سوخت در استان هرمزگان، بیان داشت: كنترل مبادی ورودی و خروجی سوخت قاچاق در استان یكی از مهمترین مواردی است كه باید در این راستا مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینكه باید طرح و برنامه ای جامع برای مبارزه با پدیده قاچاق سوخت در هرمزگان داشته باشیم، افزود: در این زمینه تنها یك دستگاه و یك نهاد مسئول نیست، بلكه تمامی دستگاههایی كه در این زمینه مسئول و مرتبط هستند باید با یكدیگر همكاری كنند.
استاندارهرمزگان ادامه داد: فرمانداران شهرستان ها به خصوص مناطق ساحلی نیز باید در عملكردی كه تاكنون صورت گرفته بازنگری كرده و در امر مبارزه با قاچاق سوخت بسیار جدی تر از گذشته عمل كنند.
دكتر جادری با بیان اینكه پدیده قاچاق سوخت یكی از مهمترین مشكلات استان هرمزگان است، اظهار داشت: تجهیز و تقویت بیشتر نیروها و امكانات یكی از ملزومات مبارزه جدی با قاچاق سوخت در هرمزگان است تا شاهد نتایج بهتری در كاهش این پدیده باشیم.
وی خاطرنشان كرد: قاچاق سوخت پدیده ای است كه گریبانگیر استان هرمزگان شده و امیدواریم با تلاش و همكاری همه جانبه، در مبارزه با این پدیده به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار