۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵

نجات 7 سرنشین لنج باری در آب های خلیج فارس

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نجات هفت سرنشین یک لنج باری در معرض خطر غرق در آب های خلیج فارس طی یک عملیات توسط جستجو و نجات دریایی خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۵۰۹۴
نجات 7 سرنشین لنج باری در آب های خلیج فارسبه گزارش مانا از هرمزگان، مهدی نوفرستی با اعلام این خبر افزود: روز گذشته حوالی ساعت 13 و 30دقیقه ظهر یک فروند لنج باری با ملیت ایرانی که ازدبی به سمت بندر گناوه در حرکت بود، به علت آبگرفتگی شدید، اعلام اضطرار کرد.
وی ادامه داد: مرکز هماهنگی و نجات دریایی بندرعباس به محض دریافت پیام اضطرار، ناجی 11 را برای انجام این مأموریت هماهنگ کرده و آن را به محل حادثه که در 33 مایلی غرب جزیره کیش واقع شده، اعزام کرد.
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: ناجی 11 حوالی ساعت 15:15 به موقعیت رسیده و بلافاصله پمپ روبین را در اختیار شناور سانحه دیده قرار داد تا با استفاده از آن آب درون موتورخانه را تخلیه کند.
نوفرستی اضافه کرد: پس از رفع مشکل آبگرفتگی این شناور و اسکورت ناجی 11 تا زمان پهلوگیری آن در بندر کیش، عملیات با گذشت حدود دو ساعت و نیم در ساعت 17:40 همان روز به پایان رسید.
وی در پایان توضیحات خود از موفقیت آمیز بودن این عملیات خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر، هر هفت نفر سرنشین این لنج باری در صحت و سلامت کامل به سر می رسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار