۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳

به هنگام وقوع سوانح دریانوردی 1550 رابگیرید

معاون دریایی بندری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر از اعلام شماره تلفن 1550 برای جستجو و نجات دریایی (SAR) در بندر خرمشهر خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۵۰۹۰
به هنگام وقوع سوانح دریانوردی 1550 رابگیریدبه گزارش مانا ابوطالب گرایلو افزود: به منظور ارتقای فرهنگ ایمنی دریانوردی، آشنایی مردم و فرهنگ سازی در شهرستان به هنگام وقوع سوانح دریانوردی، این شماره بر روی بدنه شناورهای ناجی بندر خرمشهر درج شد.
معاون دریایی بندری بندر خرمشهر با اشاره به فعال بودن تلفن اطلاع رسانی 1550 در مرکز اصلی جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر استان خوزستان برای تمامی محدوده خاکی و آبی استان اظهار کرد: مردم استان به ویژه دریانوردان می توانند خدمات و اطلاعات لازم در خصوص سوانح دریایی و مسایل مربوط به جستجو و نجات را از طریق این سامانه دریافت کنند.
وی در خصوص نحوه ارتباط با شماره تلفن اطلاع رسانی جستجو و نجات دریایی گفت: تماس با شماره تلفن 1550 بوسیله تمامی اپراتورهای خطوط تلفن همراه، ایرانسل و تلفن ماهواره ای ثریا و بدون گرفتن پیش شماره از تمامی نقاط استان امکان پذیر است.
مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی بندر خرمشهر (MRSC) سال گذشته با هدف ارتقای ایمنی آبراه اروند، سرعت بخشیدن به عملیات های امداد و نجات دریایی و جلوگیری از هرگونه سانحه دریایی با کامل ترین تجهیزات مخابراتی، شناورهای تندور، مرکز فوریت های پزشکی و نیروی انسانی متخصص و مجهز فعالیت خود را در بندر خرمشهر آغاز کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار