۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

برگزاری کلاسهای آموزش هتلداری در کیش

رئیس جامعه هتلداران کیش از برگزاری کلاسهای آموزش هتلداری در جزیره کیش در رشته های مختلف و برای تمام علاقه مندان در کشور خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۴۴۰۷۲
برگزاری کلاسهای آموزش هتلداری در کیشمسیح الله صفا به خبرنگار مانا گفت:کلاسهای آموزش هتلداری با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، جامعه هتلداران جزیره و شرکت آوای کیش هر ساله در دوره های مختلف برگزار می شود.
رئیس جامعه هتلداران کیش با اشاره به اینکه هم اکنون این کلاس های آموزشی در حال برگزاری است اظهار داشت:این کلاس های آموزشی ویژه مدیران و پرسنل هتلهای جزیره برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این کلاسها در راستای افزایش خدمات مناسبتر به گردشگران تشکیل می شود،خاطرنشان کرد:این کلاس های آموزشی به ترتیب اولویت در رده های مختلف از خانه داری تا مدیریت با حضور اساتید مربوطه برپا می شود.
به گفته وی،این کلاسها طی سه مرحله 40 ساعته،80 ساعته و 120 ساعته برگزار می شود و در پایان هر دوره به شرکت کنندگان گواهی نامه اعطا خواهد شد.
این مقام مسئول در جزیره کیش با بیان اینکه تمام علاقه مندان به هتلداری از کلیه نقاط کشور می توانند در این کلاس های آموزشی با پرداخت هزینه اندک شرکت کنند،تصریح کرد:بدون شک برگزاری کلاسهای آموزشی هتلداری به صورت سالیانه،کارکنان هتلها را با آخرین دستاوردهای روز دنیا در ارتباط با نحوه خدمات دهی به مسافران آشنا می کند.
رئیس جامعه هتلداران کیش ،خاطرنشان کرد:افزایش ورود گردشگران،بدون شک نیازمند افزایش مکانهای اقامتی است که امیدواریم طی سالهای آینده شاهد بهره برداری هتلهای بیشتری در جزیره باشیم.
صفا،تاکیدکرد:برگزاری کلاسهای آموزشی هتلداری کمک شایانی به افزایش ارتقا سطح خدمات دهی هتلها متناسب به درجه هتل خواهد کرد.
رئیس جامعه هتلداران جزیره کیش ،تصریح کرد:گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف و خدمات رسانی نامناسب از سوی هتلها می توانند با اطلاع رسانی به سازمان منطقه آزاد کیش،در راستای نظارت بر عملکرد هتلها مشارکت داشته باشند.
وی یادآور شد: در حال حاضر در جزیره کیش 49 هتل و هتل آپارتمان فعال وجود دارد که به گردشگران خدمات می دهند.
صفا ،جزیره کیش را قطب گردشگری دریایی کشور اعلام کرد و گفت:این جزیره ظرفیتهای زیادی برای جذب گردشگران بیشتر دارد.
وی تصریح کرد:امید می رود با توسعه امکانات گردشگری در جزیره کیش،طی سالهای آینده شاهد رشد چشمگیری ورود گردشگر داخلی و خارجی به جزیره باشیم.
ارسال نظرات

نظرات کاربران

فرزانه Iran, Islamic Republic of ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
0
0
هزینه کلاسها واقعا نسبت به تهران بالاست.
آخرین اخبار