۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰

شرایط سرمایه گذاری پاکستان در چابهار مهیاست

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به بازرگانان پاکستان اعلام می کنم بندر چابهار بندری مطمئن با دارا بودن قابلیت فراوان و بهترین مکان برای سرمایه گذاری است.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۴۴۰۶۰
شرایط سرمایه گذاری پاکستان در چابهار مهیاستبه گزارش خبرنگار مانا؛علی اوسط هاشمی در دیداربا سفیر پاکستان گفت: استفاده از قابلیت های بندر چابهار می تواند سکوی رشد ایران و پاکستان شود.
استاندار سیستان وبلوچستان در ادامه گفت: ساماندهی و برنامه ریزی فعالیت های منطقه آزاد براساس چشم انداز و نیاز کشور و توسعه تجارت خارجی برنامه ریزی شده است.
هاشمی گفت: به کلیه بازرگانان پاکستان اعلام می کنم که بندر چابهار بندری مطمئن با دارا بودن قابلیت فراوان و بهترین مکان برای سرمایه گذاری است.
وی تاکید کرد: منطقه چابهار ظرفیت و پتانسیل محور شدن(هاب) در حوزه های مختلف توسعه و اقتصادی از جمله در بخش های ترانزیت کالا و انرژی را داراست.
استاندار سیستان وبلوچستان به فعالیت ها و توافق های اقتصادی با کشورهای همسایه از جمله پاکستان و افغانستان اشاره و تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده در حوزه توسعه تجارت و مبادلات مالی و اقتصادی، آینده ای روشن و رو به پیشرفت را بویژه در جنوب شرق کشور شاهد خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ورود 90 درصدی کالاهای وارداتی به ایران از طریق دریا، اهمیت چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشورغیرقابل انکار، استراتژیک و راهبردی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار