۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

تاکید بر تداوم صید پایدار و مسئولانه صیادان هرمزگانی

در جلسه کمیته مدیریت صید استان هرمزگان بر تداوم صید پایدار و مسئولانه صیادان هرمزگانی تاکید شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۴۴۰۳۲
تاکید بر تداوم صید پایدار و مسئولانه صیادان هرمزگانیبه گزارش مانا، جلسه كمیته مدیریت صید استان هرمزگان با حضور مدیر كل شیلات هرمزگان،معاونت صید شیلات هرمزگان،كارشناسان پژوهشكده اكولوژی خلیج فارس و دریای عمان،روسای ادرات شیلات شهرستان ها،مدیر عامل اتحادیه تعاونی های صیادی هرمزگان و نمایندگان صیادان استان در اداره كل شیلات هرمزگان برگزار شد.
مدیر كل شیلات هرمزگان در این جلسه با بیان این كه استان هرمزگان به پشتوانه جامعه صیادی فعال و زحمت كش خود رتبه نخست صید كشور را برای چندین سال پیاپی به خود اختصاص داده است گفت: همكاری صیادان هرمزگان در بهبود وضعیت صیادی استان كم نظیر است و برای بهبود وضعیت صید مسئولانه و پایدار نیز گام های خوبی برداشته شده است.
سید پرویز محبی با مؤثر خواندن جلسات كمیته های صید و تاكید بر ضرورت برگزاری منظم آنها گفت:امید است بتوان با تداوم این جلسات وضعیت عمومی صید و همچنین مشكلات و مسائل پیش روی صیادی و صید استان هرمزگان را به بهترین شكل ممكن حل كرد.
وی بررسی مجدد موضوع ممنوعیت استفاده از تورهای منوفیلامنت و همچنین بررسی مجدد زمان تعطیلی فصل صید ماهیان حلوا سفید را از موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه خواند.
محبی مشاركت همه جانبه صیادان را لازمه صید پایدار،مسئولانه و رفع مشكلات صیادی خواند و افزود: آموزش ،اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای صیادان نیز لازمه مشاركت همه جانبه صیادان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار