۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
طی هفته جاری صورت می گیرد

آغاز به کار 42 طرح سالم سازی دریا در گیلان

رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از آغاز به کار 42 طرح سالم سازی در استان گیلان از نیمه خرداد ماه سال جاری خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۴۳۰۰۶
آغاز به کار 42 طرح سالم سازی دریا در گیلانرضا علیزاده، در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی مناسب به گردشگران تابستانی،کارگروه طرح های دریا از چند هفته گذشته در استان شروع به فعالیت کرده است.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته قصد داریم اجرای طرح های دریا را امسال نسبت به سالهای گذشته سازمان یافته تر و هدفمند تر دنبال کنیم.
علیزاده خاطرنشان کرد: امسال در طرح های سالم سازی سایر خدمات گردشگری از جمله رستوران، خدمات اقامتی و کمپینگ به گردشگران ارائه می شود.
وی تصریح کرد: استفاده از سواحل با کمترین آسیب به محیط زیست دریا از دیگر اولویت های در نظر گرفته شده در اجرای طرح های سالم سازی خواهد بود.
این مقام مسئول در استان گیلان عنوان کرد: تامین امنیت گردشگران مورد دیگری است که در اجرای طرح سالم سازی 93 به شدت مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: تامین امنیت در طرح های سالم سازی باید به گونه ای باشد که با استقرار تعداد زیادی از نیروهای غریق نجات، نیروهای انتظامی و نیروهای هلال احمر در محل اجرای طرح های سالم سازی کمترین تلفات را داشته باشیم.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان، خاطرنشان کرد:امسال 42 طرح سالم سازی در 9 شهرستان ساحلی استان به گردشگران تابستانی خدمات ارائه می دهند تا گردشگران بتوانند لحظات فرح بخشی را در سفر به گیلان تجربه کنند.
علیزاده تاکید کرد: در صورتی که گردشگران برای شنا کردن از طرح های سالم سازی استفاده کنند بدون شک شرایط ایمنی را برای خود فراهم کرده اند چرا که در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، ناجیان غریق به کمک آنها خواهند شتافت.
وی در ادامه از نظارت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان بر کنترل کیفیت خدمات تاسیسات و واحدهای اقامتی استان در ایام تابستان خبر داد و گفت: از تمام واحدهای اقامتی ساحلی خواسته شده خدمات خود را در سواحل به گونه ای به گردشگران ارائه دهند که تمام مسائل امنیتی برای آنها تامین و رضایت کامل آنها جلب شود.
...
برچسب ها: بنادر گیلان
ارسال نظرات
آخرین اخبار