۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

تخفیف 30 درصدی نرخ هتل های کیش در تابستان

رئیس جامعه هتلداران کیش از تخفیف 30 درصدی نرخ هتل های کیش در ایام تابستان خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۴۳۰۰۲
تخفیف 30 درصدی نرخ هتل های کیش در تابستانمسیح الله صفا در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: در آخرین جلسه مشترک جامعه هتلداران کیش و معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تخفیف 30 درصدی نرخ هتل های کیش در ایام تابستان مصوب شده است.
وی گفت: البته بخش زیادی از هتلهای کیش در طول سال در اجاره دفاتر خدمات مسافرتی سراسر کشور هستند و نرخ این هتلها کاهش نخواهد یافت.
رئیس جامعه هتلداران کیش، تاکید کرد:این کاهش نرخ شامل هتل های پنج ستاره کیش که بهترین خدمات را به گردشگران ارائه می دهند خواهد شد.
وی تصریح کرد: هتل هایی که نرخ آنها در ایام تابستان با تخفیف 30 درصدی همراه می شود، سطح خدمات و کیفیت آنها کاهش نخواهد یافت.
وی با اشاه به اینکه در ایام تابستان جامعه هتلدارن کیش فعال خواهد بود و بر عملکرد تمام هتل های جزیره به صورت روزانه نظارت کامل خواهد داشت،اظهار داشت: علاوه بر این معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد نیز بر عملکرد این هتلها نظارت می کند.
صفا، تاکید کرد: نظارت بر عملکرد هتلهای جزیره به منظور آماده سازی آنها برای خدمات رسانی به گردشگران تابستان از هفته ها پیش آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
به گفته وی، مسافران می توانند در صورت عدم رضایت از هر گونه خدمات هتل ها از جمله اقامت، غذا،ترانسفر، بهداشت و ... از آن هتل به جامعه هتلداران جزیره و یا سازمان منطقه آزاد کیش شکایت کنند و مطمئن باشند به شکایت آنها در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.
این مقام مسئول در جامعه هتلداران کیش، یادآور شد:با توجه به وجود جاذبه های گردشگری متعدد در جزیره و نیز وجود آثار تاریخی، پیش بینی می شود تابستان امسال نیز همچون سالهای گذشته شاهد ورود تعداد زیادی گردشگر به جزیره باشیم.
وی با اشاره به اینکه تابستان امسال فستیوال جام جهانی جایگزین جشنواره تابستانی کیش شده است،گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام برگزاری جام جهانی به گردشگرانی که به جزیره وارد می شوند در مقابل ارائه هر گونه سرویس از جمله خرید، غذا ، اقامت و ... کارت قرعه کشی ارائه می شود و هر شب یک ماشین به یک گردشگر اهدا می شود.
صفا، خاطرنشان کرد: با این برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان منطقه آزاد کیش، پیش بینی می شود تابستان نسبت به سال های گذشته گردشگران بیشتری به جزیره وارد شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار