۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳

ارتقاء جایگاه بندر شهید رجایی در عرصه بین المللی

عصر دیروز و طی مراسمی باحضور مسولان استانی و کشوری در بندر شهیدرجایی، آیین معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان برگزار شد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۹۶۸
ارتقاء جایگاه بندر شهید رجایی در عرصه بین المللیبه گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، این مراسم با حضور معاون بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی، استاندار هرمزگان، رییس کمیته حمل ونقل دریایی مجلس و جمعی از مدیران حمل و نقل و فعالان حوزه دریایی و بندری استان برگزار شد و ابراهیم ایدنی به عنوان مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.
ابراهیم ایدنی، مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز طی سخنانی ضمن بیان آماری از وضعیت بنادر و سواحل کشور، به جایگاه مهم این استان در حوزه صنعت حمل و نقل دریایی پرداخت.
وی دو مقصود اصلی را به عنوان هدف خود در پذیرش این مسئولیت ذکر کرد و گفت: غنی سازی سطح زندگی مردم هرمزگان از طریق توسعه سواحل و ایجاد توسعه پایدار از یک سو و ارتقای جایگاه بندر شهید رجایی در عرصه منطقه ای و بین المللی از سوی دیگر از اهداف این اداره کل است.
ایدنی در ادامه رویکردهای کاری خود را برای ایجاد تحول در حوزه دریایی و بندری هرمزگان و تحقق دو هدف یاد شده، تشریح کرد.
در پایان این مراسم، با حضور "علی جهاندیده" معاون بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی، "منصور آرامی"رییس کمیته حمل ونقل دریایی مجلس و "حمزه علی بخشی" مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان بنادر، حکم انتصاب "ابراهیم ایدنی" به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به وی ابلاغ شد.
برچسب ها: بندرشهیدرجایی
ارسال نظرات
آخرین اخبار