۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷

بندر شهیدرجایی در دوسال اخیر مغفول مانده است

استاندار هرمزگان با تاکید براینکه بندر شهیدرجایی بعنوان بزرگترین بندر تجاری کشور مغفول مانده است، گفت: اینکه خواهان تعیین و تکلیف مدیریت بنادر استان بودیم به دلیل همین غیبت‌ها بود به نحوی که مدیرعامل سابق حتی امروز نیز در مراسم تودیع خودش نیز حضور نیافته است.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۹۶۷
بندر شهیدرجایی در دوسال اخیر مغفول مانده استبه گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، جاسم جادری در مراسم معارفه مدیرکل بنادر دریانوری هرمزگان با اشاره به غیبت مدیرکل سابق بنادر دریانوردی هرمزگان در این مراسم اظهارکرد: اینکه خواهان تعیین و تکلیف مدیریت بنادر استان بودیم به دلیل همین غیبت‌ها بود به نحوی که مدیرعامل سابق حتی امروز نیز در مراسم تودیع خود حضور نیافته است.
وی با بیان اینکه بنادر هرمزگان مدیران خوبی را در خود پرورانده است، اظهار امیدواری کرد: با مدیریت جدید این سازمان، توسعه بنادر هرمزگان و به ویژه بندر شهید رجایی که مدنظر و مورد تاكید دكتر روحانی در دومین سفر كاروان تدبیر و امید به استان هرمزگان نیز است با روند و سرعت بیشتری به پیش برود.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه توسعه و سرعت مدنظر بنادر، نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و وزارتخانه‌‌های مربوطه است، گفت:‌ در توسعه سواحل مکران،‌ برنامه‌های خوبی برای گسترش بندر شهید بهشتی چابهار طرح‌ریزی شده است و از همین‌رو انتظار در این است که فازهای توسعه‌ای بندر شهید رجایی نیز مدنظر باشد.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ضمن تقدیر از وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر برای سپردن مسئولیت سکانداری حوزه دریایی و بندری هرمزگان به دستان مهندس "ایدنی" خاطرنشان کرد: استان هرمزگان بیش از 70 بندر تجاری، صیادی و مسافری دارد که بندر شهید رجایی چشم و چراغ بنادر ایران زمین محسوب می شود.
وی ادامه داد: طی دو سال اخیر، این بندر هم در بحث توسعه فیزیکی و هم در بحث تجهیزات مغفول مانده است.
استاندار هرمزگان ابراز امیدواری کرد که با تغییرات مدیریتی صورت گرفته در بزرگترین بندر تجاری ایران شاهد بروز و ظهور تحولات عظیمی دراین بندر باشیم.
وی با اشاره به انتصاب مدیرکل بنادر دریانوردی هرمزگان گفت:‌ ابراهیم ایدنی مدیریتی توانمند، باثبات و متخصص است.
جادری بیان کرد:‌ هرمزگان دارای دهها بندر بزرگ و کوچک است و از همین‌رو می‌گوییم که مدیریت این بنادر از اهمیت بالایی برخوردار است.
استاندار هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود خواستار فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم در حوزه خطوط ریلی در بندر شهید رجایی شد و افزود: خط راه‌آهن منتهی به بندر رجایی و بندرعباس از ظرفیت بالایی برای جابه‌جایی کالا برخوردار است که در صورت فراهم‌سازی شرایط در مجتمع رجایی می‌توان از ظرفیت راکد تأسیسات راه‌آهن در خدمت حمل‌ونقل استفاده کرد.
برچسب ها: استاندار
ارسال نظرات
آخرین اخبار