۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

بهره برداری از سامانه VTS بر روی یدک کش

مدیرکل تامین و نگهداری تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی از نصب و بهره برداری سامانهVTS پرتابل بر روی یدک کش رشید یک خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۹۶۲
بهره برداری از سامانه VTS بر روی یدک کشبه گزارش مانا عبدالکریم رزازان با تاکید بر ضرورت حفظ آماده به کاری تجهیزات کمک ناوبری شناورها خاطر نشان کرد : با توجه به تجهیز یدک کش رشید یک به رادار هوشمند مارک KODEN و سامانهDGPS ، عملیات تلفیق سامانه های AIS و جایروی شـناور مزبور با رادار و DGPS منصـوبه از طریق مطالـعات و تحقیـقات میدانی مرتبط و اجرای عملیات سخت افزاری و نرم افزاری پیچیده توسط کارشناسان دستگاه نظـارت، مشاور و بخش خصوصی به مرحله انجام رسید تا بتوان از مجموعه مذکور به عنوان یک سیستم V.T.S پرتابل بهره جست.
وی خاطر نشان کرد : این پروژه تعمیراتی با بهره گیری از توان متخصصین داخلی و کارشناسان مرکز و بندر علیرغم محدودیت های فنی و مالی انجام شد.
رزازان در تشریح دستاورد حاصله از اقدامات انجام شده به ایجاد سیستمV.T.S پرتابل مشابه سیستم V.T.S فعلی در مقیاس کوچکتر، استفاده از یدک کش رشید 1 به عنوان ایستگاه دریایی ارائه کننده خدمات V.T.S در زمان خارج ازسرویسی سیستم اصلی و یا ارائه خدمات در بنادر کوچک و رودخانه اروند رود، ارتقای ضریب ایمنی یدک کش مزبور در عملیاتهای دریانوردی و ایجاد روحیه خود باوری نزد کارشناسان داخلی در اجرای پروژه های بزرگ ملی اشاره کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار