۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

اعضای فراکسیون دریایی مجلس به ایزوایکو می روند

اعضای فراکسیون دریایی مجلس هفته آینده از بنادر استان هرمزگان و بزرگترین شرکت کشتی سازی کشور بازدید می کنند.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۴۲۹۳۰
اعضای فراکسیون دریایی مجلس به ایزوایکو می روندنائب رییس فراکسیون دریایی و نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: اعضای فراکسیون دریایی مجلس در این سفر از صنایع دریایی استان و مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزوایکو) بازدید می کنند.
منصور آرامی سپس با اشاره به سفر اخیر تعدادی از نمایندگان کمیسیون های مختلف مجلس از پروژه های استان هرمزگان گفت: در این سفر نمایندگان از پروژه بندرگاه نخل ناخدا و بندر شهید رجایی بازدید کردند.
آرامی با اشاره به پیشرفت های بسیار خوب پروژه بندرگاه نخل ناخدا گفت: فعالیت های سازمان بنادر و دریانوردی در این پروژه رو به اتمام است و سایر فعالیت ها باید توسط بخش خصوصی انجام شود.
نائب رییس فراکسیون دریایی مجلس مهمترین مشکل بندر شهید رجایی را نداشتن مدیر بندر عنوان کرد و افزود: این موضوع باید به عنوان یک مساله اصلی مورد توجه مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی قرار گیرد. همچنین بحث اتصال بندر به شبکه ریلی، واگذاری 2400 هکتار اراضی بندر،تکمیل فاز دو و شروع فعالیت های فاز سه از دیگر موضوعاتی است که باید در اسکله شهید رجایی مورد توجه قرار گیرد.
آرامی در ادامه به جلسه مشترک نمایندگان مجلس با مدیران بندر شهید رجایی اشاره کرد و گفت: قرار است طی نامه ای مشکلات به اطلاع کمیسیون عمران مجلس و دولت برسد تا مدیر جدید بندر بتواند مشکلات را به سرعت بیشتری برطرف کند.
وی سپس با اشاره به سیاست های جمعیتی مقام معظم رهبری و ایجاد نقاط جمعیتی جدید در خلیج فارس و جزایر آن با رویکرد توسعه گفت: باید با ایجاد بنادر فعال و قوی به رقابتی شدن آنها در منطقه خلیج فارس و ورود جمعیت به این مناطق کمک کنیم.
نماینده مردم بندرعباس گفت: مجلس شورای اسلامی به طور جدی پیگیر رفع مشکلات و تقویت بنادر استان هرمزگان به ویژه بندر شهید رجایی خواهد بود.
برچسب ها: دولت و مجلس
ارسال نظرات
آخرین اخبار