۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

شهادت دریابان هرمزگانی در درگیری با قاچاقچیان

فرمانده دریابانی استان هرمزگان از شهادت یکی از کارکنان این نیرو در درگیری با قاچاقچیان موادمخدر در دریا خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۹۲۶
شهادت دریابان هرمزگانی در درگیری با قاچاقچیانسرهنگ احمد دادستانی در گفتگو با خبرنگار مانا در حاشیه تشییع پیکر این مرزبان اظهار کرد: بامداد گذشته فرماندهی پایگاه دریابانی جاسک از ورود دو فروند قایق حامل موادمخدر به آبهای این شهرستان کسب اطلاع کرده و این موضوع را در دستور کار قرار می دهد.
فرمانده دریابانی استان هرمزگان بیان کرد: این قاچاقچیان پس از روبرو شدن با برخورد قاطع مرزبانان پایگاه دریابانی استان، اقدام به فرار می کنند و تعقیب و گریز سختی در آن منطقه انجام می شود که در همین حین، قاچاقچیان اقدام به تیراندازی به سمت مرزبانان استان می کنند و با آتش متقابل مرزبانان روبرو می شوند.
فرمانده دریابانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری این قاچاقچیان، گفت: دراین درگیری یک نفر از قاچاقچیان به هلاکت می رسد و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.
وی افزود: قاچاقچیان در بازجویی های انجام شده معترف شدند که محموله موادمخدر را دریا رها کرده اند.
دادستانی اضافه کرد: متاسفانه دراین درگیری گروهبان یکم حمزه حاجی زاده که از کارکنان زحمتکش و باتقوای مرزبانی جاسک بود، به خیل شهادت نایل آمد.
فرمانده دریابانی استان هرمزگان گفت: به شهادت رسیدن حمزه حاجی زاده همکاران وی را برای برخورد با قاچاقچیان بسیار مصمم تر از قبل کرده و اذعان دارند که تا آخرین قطره خون خود از کشور و منافع آن دفاع خواهند کرد.
اضافه می شود، در سال جاری این نخستین شهید مجموعه دریابانی استان هرمزگان است. مراسم تشییع پیکر این شهید ظهر دیروز باحضور مسولان استانی در خیابات انتظام بندرعباس بر دوش همکارانش تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در شمال کشور فرستاده شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار