۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

لزوم ارتقاء بهره وری نیروی انسانی در بندر شهید رجایی

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر ودریانوردی استان هرمزگان از اقدامات صورت گرفته به منظور ارتقاء بهره وری نیروی انسانی در بزرگترین بندر تجاری ایران خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۹۱۴
لزوم ارتقاء بهره وری نیروی انسانی در بندر شهید رجاییبه گزارش مانا، مهدی مهذبی در نشستی که به مناسبت گرامیداشت هفته بهره وری در بندر شهید رجایی برگزار شد، گفت: به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده در زمینه ارتقاء بهره وری نیروی انسانی در این مجتمع بندری، طرح ها و برنامه های مختلفی طی سالیان اخیر در دو بخش توانمندسازی کارکنان و انگیزه بخشی به آنان اجرایی شده است.
وی توجه ویژه مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به نقش تأثیرگذار آموزش در توانمندسازی کارکنان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: افزایش سطح دانش کارکنان بخش های مختلف حوزه دریایی و بندری استان همواره از دغدغه های مهم مسئولان این اداره کل بوده که فراهم شدن امکان ادامه تحصیل در مقاطع مختلف آموزشی داخل کشور از جمله اقداماتی است که در زمینه ارایه آموزش های بلند مدت صورت گرفته است.
مهذبی اضافه کرد: در زمینه برگزاری دوره های کوتاه مدت نیز ارایه آموزش های تخصصی و جهت دار از یک سو و ارایه آموزش های لازم به کارکنان برای آشنایی آنان به روش های کار گروهی از سوی دیگر در راستای افزایش مشارکت کارکنان، رشد شاخص های بهره وری و در نهایت رضایت مشتریان، عملیاتی شده است.
وی افزود: در راستای انگیزه بخشی به کارکنان و افزایش مشارکت آنان در تصمیم گیری های سازمانی، هم اکنون کمیته های نظام پیشنهادات، مطالعات و بهبود روش ها و همچنین به روز نگهداشتن سیستم استاندارد کیفیت و ایمنی به صورت مستمر در حال فعالیت است.
مهذبی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از 50 مقاله توسط کارکنان این اداره کل در رسانه های جمعی، مجلات تخصصی و همایش های ملی و بین المللی چاپ و منتشر شده است.
معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در پایان اعلام کرد: هم اکنون در راستای مشارکت و هم افزایی فکری کارکنان، 60 پیشنهاد مشخص در بخش های مختلف عملیاتی و خدماتی برای بهبود وضع موجود توسط کارکنان ارایه شده که پس از بررسی و تایید در جلسات شورای اداری بندر، مورد استفاده قرار می گیرد.
برچسب ها: نیروی انسانی
ارسال نظرات
آخرین اخبار