۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷

بندر چابهار قابلیت گردشگری حلال دارد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار گفت: یکی از انواع گردشگری که طی سالیان اخیر بسیار مورد استقبال جهانگردان به ویژه گردشگران کشورهای اسلامی قرار گرفته گردشگری حلال است که بندر چابهار قابلیت های مناسبی در این راستا دارد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۴۲۹۱۳
بندر چابهار قابلیت گردشگری حلال داردحامد علی مبارکی با اشاره به اینکه گردشگری حلال طیف وسیعی از خدمات گردشگری از جمله غذاهای حلال، برنامه های فرهنگی، بازدید از موزه ها و یادمان ها،بازدید از جاذبه های تاریخی و مواهب طبیعی و همچنین فرهنگی را برای مسلمانان شامل می شود، به مانا گفت: این گردشگری از طرف برخی جهانگردان مسلمان و به ویژه خانواده هایشان که از سفر به کشورهای اروپایی و جاذبه های غیر اخلاقی امتناع می ورزند در طی سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
وی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران از جمله مقاصد گردشگری حلال با محوریت گردشگری فرهنگی بوده که در این راستا سالیانه تعداد زیادی از گردشگران را از سایرنقاط مختلف جهان به خود جلب می کند.
مبارکی گفت: منطقه آزاد چابهار با توجه به قرابت و نزدیکی با کشورهای عربی و کشورهای مسلمان شرق کشور از جمله مقاصد مطرح در این زمینه است.
برچسب ها: چابهار
ارسال نظرات
آخرین اخبار