۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

طرح سالم سازی دریا در انزلی آغاز شد

فرماندار انزلی از اجرای 17 طرح سالم سازی دریا در این شهرستان در سال جاری خبر داد.
نویسنده: فاطمه ثابت
کد خبر: ۴۲۹۰۸
طرح سالم سازی دریا در انزلی آغاز شدقاسم روحانی‌فر در گفتگو با خبرنگارمانا در گیلان با اشاره به آغاز اجرای طرح سالم سازی دریا اظهار داشت: طرح سالم سازی دریا از خردادماه امسال آغاز می شود و در شهریور پایان می یابد.
وی با اشاره به اینکه طرح های سالم سازی دریا طبق روال گذشته هرسال از تیرماه آغاز می شد گفت: امسال براساس پیش بینی صورت گرفته انتظار می رود در تعطیلات اواسط خرداد ماه مسافرین زیادی به استان گیلان و شهر بندرانزلی وارد شوند و بر همین اساس بنا بر تصمیمی که وزارت کشور گرفته است بزودی این طرح ها آماده پذیرایی از مهمانان و مسافرین و شهروندان خواهد شد.
فرماندار انزلی با بیان اینکه 40 نقطه خطر آفرین در طرح دریای انزلی شناسایی شده است، گفت: متاسفانه سال گذشته در همین مناطق خطر آفرین 13 مورد غرق داشتیم اما در محل‌های طرح های سالم سازی غرقی نبود که با توجه به حساسیت این مهم تصمیم به افزایش طرح ها گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه انزلی پیش از این دارای 10 طرح سالم سازی دریا بوده است گفت: هفت طرح جدید نیزامسال به آن اضافه شده که در مجموع 17 طرح آقایان و بانوان را شامل می شود.
روحانی فر، با بیان اینکه افزایش طرح های سالم سازی دریا حرکت قابل توجهی در نوار ساحلی استان گیلان است افزود: هفت طرح دریا در سفید کنار، بشمن، طالب آباد و شهید اسحاقی به طرح‌های فعلی افزوده شده است که سه طرح اول تحویل سازمان قائمین و یکی هم تحویل شهرداری انزلی خواهد شد.
وی از دو طرح در منطقه آزاد و یکی هم داخل دهکده ساحلی به عنوان سایر طرح های جدید سالم سازی دریا در انزلی نام برد.
برچسب ها: بندر انزلی
ارسال نظرات
آخرین اخبار