۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

لزوم فعال‌تر شدن تعاونی‌های مرزنشینان هرمزگان

استاندار هرمزگان بر تقویت و فعال‌تر شدن تعاونی‌های مرزنشینان در این استان تاکید کرد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۸۹۷
لزوم فعال‌تر شدن تعاونی‌های مرزنشینان هرمزگانبه گزارش مانا، جاسم جادری در دیدار با معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: ما آمادگی داریم از بخش تعاون در استان هرمزگان حمایت كامل داشته باشیم تا تعاونی‌های مرزنشینان در این استان فعال‌تر شود.
وی با تاکید براینکه تقویت تعاونی‌های مرزنشینان می‌تواند تا حد زیادی در كاهش قاچاق موثر باشد، افزود: باید برنامه‌ای جامع برای این تعاونی‌ها داشته باشیم.
استاندار هرمزگان تعاونی‌ها را ظرفیت بسیار بزرگی برای رشد و توسعه اقتصاد كشور دانست و افزود: با وجود ظرفیت‌ها و مزیت‌هایی كه تعاونی‌ها به همراه دارند، هنوز به طور كامل این ظرفیت در كشور ما به كار گرفته نشده و باید برای تحقق اهداف در بخش تعاون برنامه ریزی های بهتری داشته باشیم.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان هرمزگان، افزود: ایجاد تعاونی های مرزنشینان در مناطق مرزی، می تواند شرایط مناسبی را برای مبادلات سالم اقتصادی در مرزها فراهم كند و ما را از بسیاری مشكلات نجات دهد.
استاندار هرمزگان با بیان اینكه باید از فرصت های اقتصادی موجود در مناطق مرزی برای بهبود وضعیت این مناطق استفاده كرد، اظهار داشت: تقویت تعاونی های مرزنشینان می تواند تا حد زیادی در كاهش قاچاق موثر باشد كه باید برنامه ای جامع برای این تعاونی ها داشته باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار