۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

فعالیت 460 تعاونی مرزنشینان در كشور

معاون امور تعاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی از فعالیت 460تعاونی مرزنشینان در سطح کشور خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۸۹۵
 فعالیت 460 تعاونی مرزنشینان در كشوربه گزارش مانا، غلامحسین حسینی‌نیا در دیدار با استاندار هرمزگان با بیان اینكه بخش زیادی از ماموریت‌های وزارت تعاون با حوزه معیشت مردم مرتبط است، عنوان كرد: با توجه به هدف‌گذاری‌هایی كه در بخش تعاون صورت گرفته باید سهم تعاون در اقتصاد ملی به 25 درصد برسد.
معاون امور تعاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در ادامه به جایگاه مهم مرزنشینان در كشور اشاره كرد و گفت: یكی از مهمترین دغدغه‌های ما فعال‌سازی هرچه بیشتر تعاونی های مرزنشینان و رفع مشكلات آنان است و با رویكرد جدید دولت، كارگروه ویژه ای مخصوص این تعاونی ها تشكیل شده است.
معاون امور تعاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی با بیان اینكه هرمزگان از جمله استان های تعاون خیز كشور است، عنوان كرد: تعاونی ها در توسعه درون زا نقش اصلی را ایفا می كنند و نگاه ما در مناطق مرزی ایجاد درآمدهای پایدار با فعال تر شدن تعاونی هاست.
حسینی نیا تعاونی ها را بهترین مصداق سپردن كار مردم به خود مردم دانست و افزود: در حال حاضر 460 تعاونی مرزنشینان در 17 استان مرزی كشور فعال است كه حدود سه میلیون و 600 هزار نفر در قالب خانوار عضو این تعاونی ها هستند و قانونمند كردن تعاملات و مبادلات مرزی در قالب تعاونی های مرزنشینان سود و مزایای فراوانی برای مردم به همراه دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار