۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰

تخلیه و بارگیری 900هزار تن کالا در بندرلنگه

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه با اشاره به میزان تقریبی 900هزار تن تخلیه و بارگیری کالا در سال 92، از رشد 6 درصدی این میزان نسبت به سال گذشته خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۸۶۰
تخلیه و بارگیری 900هزار تن کالا در بندرلنگهبه گزارش مانا، اسماعیل مكی‌زاده دراین خصوص اظهار کرد: بندرلنگه بستری مناسب برای تجارت دریایی در غرب هرمزگان را فراهم کرده است.
وی افزود: شركت‌های فعال در این زمینه به خوبی می‌دانند كه فعالیت‌های تجاری در سال‌های اخیر به ویژه در بخش ترانزیت خودرو در این بندر برای آنان یك فرصت محسوب می‌شود.
مدیراداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه با اشاره به میزان تقریبی 900هزار تن تخلیه و بارگیری کالا در سال 92 و رشد 6 درصدی آن نسبت به سال گذشته آن معتقد است، ضرورت تعریف و تبیین راهبردهای تجاری و ترانزیتی با قابلیت تاثیرپذیری از شرایط بومی برای رسیدن به اهداف تعیین شده، سیاست کاری این بندر برای دستیابی به قله‌های موفقیت بوده است.
مدیراداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه اضافه کرد: اقدامات برجسته‌ای در این بندر پیرامون جذب تجار و صاحبان کالا صورت گرفته که از این میان تشكیل جلسات متعدد با شركت‌های حمل و نقل كالا به منظور شناسایی موانع پیش روی ترانزیت در بندرلنگه، نشست های تخصصی با ارگان‌های ذیربط برای حل این موانع، ایجاد تسهیلات گوناگون در زمینه‌های اسنادی، اداری و عملیاتی به شناور ها و متقاضیان فعالیت در زمینه ترانزیت و همچنین كاهش هزینه و زمان مشتریان با استقرار ارگانهای مرتبط نظارت بر فرآیندهای گمركی و بندری از طریق راه اندازی سیستم پنجره واحد تجاری را از جمله این اقدامات است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار