۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

آغاز بررسی‌ها برای ایجاد منطقه آزاد جاسک

استاندار هرمزگان از آغاز بررسی‌ها برای تبدیل شدن جاسک به منطقه آزاد خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۸۵۲
 آغاز بررسی‌ها برای ایجاد منطقه آزاد جاسکبه گزارش خبرنگار مانا، جاسم جادری دراین خصوص اظهار کرد: پس از تصویب لایحه منطقه ویژه اقتصادی جاسك، بحث ایجاد منطقه آزاد در جاسك نیز در دستور كار و بررسی دولت قرار گرفته است.
استاندار هرمزگان خاطرنشان كرد: اهمیت سرمایه‌گذاری و ضرورت استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی و ورود بخش خصوصی برای تكمیل طرح‌ها و جبران عقب ماندگی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان مورد بررسی قرار گرفته است.
جادری تصریح كرد: دولت در ماه گذشته با پیگیری‌هایی كه از سوی مدیریت استان و همچنین شورای هماهنگی مناطق آزاد صورت گرفت، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی را در جاسك مصوب كرد.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، بحث ایجاد منطقه آزاد در جاسك نیز در دستور كار دولت تدبیر و امید قرار گرفته است.
وی با تاکید براینکه دولت موافق ایجاد منطقه آزاد درشهرستان بندرجاسك در شرق استان هرمزگان است، گفت: قرار است این طرح پس از بررسی نهایی به مجلس ارائه شود.
جادری بیان کرد: با تصویب و اجرایی شدن این مسئله، تحول عظیمی در شرق هرمزگان ایجاد شده و فرصت‌های بزرگی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه فراهم می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار