۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰

ترمینال دوم نفتی ایران در جاسک احداث می شود

هرمزگان از بهترین فرصت و ظرفیت ها برای سرمایه گذاری برخوردار است و با ایجاد منطقه ویژه در جاسک، ترمینال دوم نفتی ایران در این منطقه ایجاد می شود .
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۸۴۹
ترمینال دوم نفتی ایران در جاسک احداث می شودبه گزارش مانا استاندار هرمزگان در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی استان خوزستان با اشاره به ظرفیت های گسترده استان هرمزگان برای سرمایه گذاری، افزود: استان هرمزگان دارای پنج منطقه ویژه اقتصادی و دو منطقه آزاد است و ایجاد یک منطقه ویژه اقتصادی دیگر در شهرستان جاسک نیز در دولت مصوب شده است .
جاسم جادری ادامه داد: هرمزگان از بهترین فرصت و ظرفیت ها برای سرمایه گذاری برخوردار است و با ایجاد منطقه ویژه در جاسک، ترمینال دوم نفتی ایران در این منطقه ایجاد می شود .
استاندار هرمزگان افزود: جزایر قشم و کیش و لاوان و سایر جزایر این استان نیز دارای فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری هستند .
جادری با اشاره به ظرفیت های پالایشگاهی استان هرمزگان، تصریح کرد: پالایشگاه بزرگ ستاره خلیج فارس که ظرفیت تولید 35 میلیون لیتر بنزین را دارد در این استان در حال احداث است و پالایشگاه های بزرگ دیگری نیز در این استان فعال هستند .
وی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و شهید رجایی، کشتی سازی و بنادر استان هرمزگان، صنایع فولاد و آلومینیوم را از دیگر فرصت های مهم برای سرمایه گذاری دانست.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان همچنین با اشاره به مشکل کمبود آب در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: برای احداث آب شیرین کن در این استان نیز ما شرایط و تسهیلات خوبی را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده ایم .
ارسال نظرات
آخرین اخبار